Skocz do zawartości
  • 0

Cena bloków!


Pecie

Pytanie

on inventory click:
    if {bud::%player%} is true:
        if player's tool is anything:
            set {_price.%player%} to ""player tool" to %yaml value ""%holding-block%"" from file ""cgm/cennik.yml""%"
            send "&6Cena trzymanego przedmiotu: &r&l&2%yaml value ""%holding-block%"" from file ""cgm/cennik.yml""%" to player

 

Proszę o pomoc w poprawnym napisaniu skryptu!
  Miałby on za zadanie po kliknięciu w ekwipunku na przedmiot pokazywać jego cenę skrytą w pliku cgm/cennik.yml
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

skUnity?:

on inventory click

Po drugie, co to za znak?:

""

 

Zresztą, lepiej byłoby to zrobić (dłużej i monotonniej, ale łatwiej) na zasadzie osobnego skryptu dla każdego przedmiotu, czyli przy kliknięciu prawym przyciskiem myszy, jeżeli trzymanym przedmiotem jest kilof - wysyła mu wiadomość z ceną. Jeżeli trzymanym przedmiotem jest diament - wysyła mu inną cenę, itd.

Edytowane przez ICD10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Podwójnego cudzysłowu używa się tylko w innym cudzysłowie, tutaj wystarczy pojedynczy. Poza tym i tak zarówno w Twoim rozwiązaniu jak i moim musiałbyś ręcznie wklepywać każdy przedmiot i cenę, czas byłby podobny. Ewentualnie po prostu zrób komendę /ceny, gdzie będzie lista przedmiotów i ich ceny, a jak już zdecydujesz się na mój schemat to prosta sprawa:

on rightclick holding a diamond:
	send "Cena diamentu to $1" to player
on rightclick hodling a sugar:
	send "Cena cukru to $2" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...