Taurtis__ 16 Opublikowano 8 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2016 (edytowane) Witać bo ja mam problem ponieważ chce żeby creeper który nazywa sie Np. "Creepcio" nie wybuchał lecz podchodził i nic nie robił Może być zrobione wszystkich dodatkach tylko na tym mi żależy żeby działało Edytowane 8 listopada 2016 przez Taurtis__ Literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 337 Opublikowano 8 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2016 command /creepcio: trigger: spawn a creeper at player set name of spawned creeper to "&aCreepcio" #Creeper atakuje, ale nie wybucha (laduje sie, miga na bialo, syczy): on explosion prime: if event-entity is a creeper: if name of event-entity is "&aCreepcio": cancel event #Creeper nikogo nie atakuje (chodzi sobie gdzie chce): on target: if event-entity is a creeper: if name of event-entity is "&aCreepcio": cancel event Taurtis__ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Taurtis__ 16 Opublikowano 8 listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2016 18 minut temu, Shooterowy napisał: Dzieki teraz nic nie robi Nawet nie syczy ani nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CuttingChipset 355 Opublikowano 8 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2016 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Taurtis__ 16
Witać bo ja mam problem ponieważ chce żeby creeper który nazywa sie Np. "Creepcio" nie wybuchał lecz podchodził i nic nie robił
Może być zrobione wszystkich dodatkach tylko na tym mi żależy żeby działało
Edytowane przez Taurtis__Literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi