Skocz do zawartości
  • 0

Trujaca strzala


MrLucyferek
 Udostępnij

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

options:
    trucizna: 7 #ustaw na tyle, ile sekund trucizna bedzie dzialac na trafionego zatrutym patykiem

command /trujacypatyk:
    trigger:
        if player has permission "sk.trujacypatyk":
            add 1 stick of unbreaking 10 named "&2&lTrutka" to player
            
on projectile shoot:
    if projectile is an arrow:
        if shooter is a player:
            name of shooter's tool is "&2&lTrutka":
                set {czas} to difference between {opoznienie.%player%} and now
                if {czas} is less than 30 seconds:
                    send "Poczekaj jeszcze %difference between 30 seconds and {czas}%"
                else:
                    set {attackers-tool.%shooter%} to 1
                    set {opoznienie.%player%} to now
on damage:
    if attacker is a player:
        if damage is caused by projectile:
            if {attackers-tool.%attacker%} is 1:
                remove poison from the victim
                apply poison 6 to the victim for {@trucizna} seconds
                clear {attackers-tool.%attacker%}

 

Dziala?

Edytowane przez xxdamixx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 2.11.2016 o 22:32, xxdamixx napisał:

Jakie bledy?

Jutro ci napiszę...

 

[20:22:48 ERROR]: 'set {czas} to difference between {opoznienie.%player%} and now' is not a boolean (yes/no) (Teemo.sk, line 32: set {czas} to difference between {opoznienie.%player%} and now') [20:22:48 ERROR]: Use 'projectile' and/or 'shooter' in shoot events (Teemo.sk, line 37: set {opoznienie.%player%} to now')

//Łączę ~Derpy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

options:
    trucizna: 7 #ustaw na tyle, ile sekund trucizna bedzie dzialac na trafionego zatrutym patykiem

    set {trucizna} to true

command /trujacypatyk:
    trigger:
        if player has permission "sk.trujacypatyk":
            add 1 stick of unbreaking 10 named "&2&lTrutka" to player
            

on projectile shoot:
    if projectile is an arrow:
        if shooter is a player:
            name of shooter's tool is "&2&lTrutka":

                if {trucizna} is true:

                    set {attackers-tool.%shooter%} to 1

on damage:
    if attacker is a player:
        if damage is caused by projectile:
            if {attackers-tool.%attacker%} is 1:
                remove poison from the victim
                apply poison 6 to the victim for {@trucizna} seconds
                clear {attackers-tool.%attacker%}

                set {trucizna} to false

                wait  3 seconds

                set {trucizna} to true

 

 

A teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...