Lifu67

Crash minecrafta windows 10 java 8

8 postów w tym temacie

Bardzo proszę o pilną pomoc nie dawno zainstalowałem windows 10 i nie działa mi minecraft na javie 8.
Co mam zrobić?

Występuje taki błąd:

[17:28:31] [Client thread/INFO]: Setting user: Lifu67PL
[17:28:32] [Client thread/INFO]: LWJGL Version: 2.9.4
[17:28:33] [Client thread/ERROR]: Couldn't set pixel format
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
 at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method) ~[lwjgl-2.9.4-nightly-20150209.jar:?]
 at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52) ~[lwjgl-2.9.4-nightly-20150209.jar:?]
 at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247) ~[lwjgl-2.9.4-nightly-20150209.jar:?]
 at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306) ~[lwjgl-2.9.4-nightly-20150209.jar:?]
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848) ~[lwjgl-2.9.4-nightly-20150209.jar:?]
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757) ~[lwjgl-2.9.4-nightly-20150209.jar:?]
 at beq.ap(SourceFile:584) [1.11.jar:?]
 at beq.an(SourceFile:433) [1.11.jar:?]
 at beq.a(SourceFile:380) [1.11.jar:?]
 at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124) [1.11.jar:?]
---- Minecraft Crash Report ----
// I just don't know what went wrong :(
Time: 17.11.16 17:28
Description: Initializing game
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
 at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
 at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
 at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
 at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
 at beq.ap(SourceFile:597)
 at beq.an(SourceFile:433)
 at beq.a(SourceFile:380)
 at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)

A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------
-- Head --
Thread: Client thread
Stacktrace:
 at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
 at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
 at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
 at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
 at beq.ap(SourceFile:597)
 at beq.an(SourceFile:433)
-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
 at beq.a(SourceFile:380)
 at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)
-- System Details --
Details:
 Minecraft Version: 1.11
 Operating System: Windows 10 (x86) version 10.0
 Java Version: 1.8.0_111, Oracle Corporation
 Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
 Memory: 77667104 bytes (74 MB) / 149696512 bytes (142 MB) up to 1060372480 bytes (1011 MB)
 JVM Flags: 7 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M -Xmx1024M
 IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
 Launched Version: 1.11
 LWJGL: 2.9.4
 OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
 GL Caps:
 Using VBOs: Yes
 Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
 Type: Client (map_client.txt)
 Resource Packs:
 Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
 Profiler Position: N/A (disabled)
 CPU: <unknown>
#@!@# Game crashed! Crash report saved to: #@!@# C:\Users\kewin\AppData\Roaming\.minecraft\crash-reports\crash-2016-11-17_17.28.34-client.txt


 

Edytowane przez Lifu67
Nowe informacje

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
33 minuty temu, Lifu67 napisał:

Bardzo proszę o pilną pomoc nie dawno zainstalowałem windows 10 i nie działa mi minecraft na javie 8, wyskakuje Error occurred during initialization of VM
Could not reserve enough space for object heap . Co mam zrobić?


 

Pewnie masz 32 bitową Jave. Nie możesz przydzielać ponad 1.5G ramu do minecrafta.
 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia ‎31‎.‎10‎.‎2016 o 12:39, Nieznajomy11 napisał:

Pewnie masz 32 bitową Jave. Nie możesz przydzielać ponad 1.5G ramu do minecrafta.
 

No mam 1G i dalej mi crashuje....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zaktualizuj sterowniki do karty graficznej. Może to coś pomoże.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Minecraft prosto od mojangu (premium) działa bez problemu na windows 10. Na pewno masz dobrą wersje jdk i jre? Zainstalowałbym najnowszą Jave 8.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 17.11.2016 o 18:15, Nieznajomy11 napisał:

Minecraft prosto od mojangu (premium) działa bez problemu na windows 10. Na pewno masz dobrą wersje jdk i jre? Zainstalowałbym najnowszą Jave 8.

No właśnie na najnowszej mi nie działa.

 

Dnia 17.11.2016 o 18:14, Derpy Hooves napisał:

Zaktualizuj sterowniki do karty graficznej. Może to coś pomoże.

Są najnowsze 

//Łączę ~Derpy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miałem to samo. Informatyk dodał mi sterownik i działało poprawnie. Idź i zapłać za to a będzie działać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 27.11.2016 o 00:03, LogiSV napisał:

Miałem to samo. Informatyk dodał mi sterownik i działało poprawnie. Idź i zapłać za to a będzie działać.

Ale jaki sterownik? do czego 

 

Działa mi tylko mc do Javy 8 update 51 ale jak próbuje najnowszego forga na 1.11 wgrać to crashuje bo Java za stara, bo nawet system mi woła żebym zaktualizowal jave 

//Łączę ~Derpy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.