Skocz do zawartości
  • 0
Lifu67

Crash minecrafta windows 10 java 8

Pytanie

Użytkownik

Bardzo proszę o pilną pomoc nie dawno zainstalowałem windows 10 i nie działa mi minecraft na javie 8.
Co mam zrobić?

Występuje taki błąd:

[17:28:31] [Client thread/INFO]: Setting user: Lifu67PL
[17:28:32] [Client thread/INFO]: LWJGL Version: 2.9.4
[17:28:33] [Client thread/ERROR]: Couldn't set pixel format
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
 at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method) ~[lwjgl-2.9.4-nightly-20150209.jar:?]
 at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52) ~[lwjgl-2.9.4-nightly-20150209.jar:?]
 at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247) ~[lwjgl-2.9.4-nightly-20150209.jar:?]
 at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306) ~[lwjgl-2.9.4-nightly-20150209.jar:?]
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848) ~[lwjgl-2.9.4-nightly-20150209.jar:?]
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757) ~[lwjgl-2.9.4-nightly-20150209.jar:?]
 at beq.ap(SourceFile:584) [1.11.jar:?]
 at beq.an(SourceFile:433) [1.11.jar:?]
 at beq.a(SourceFile:380) [1.11.jar:?]
 at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124) [1.11.jar:?]
---- Minecraft Crash Report ----
// I just don't know what went wrong :(
Time: 17.11.16 17:28
Description: Initializing game
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
 at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
 at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
 at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
 at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
 at beq.ap(SourceFile:597)
 at beq.an(SourceFile:433)
 at beq.a(SourceFile:380)
 at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)

A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------
-- Head --
Thread: Client thread
Stacktrace:
 at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
 at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
 at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
 at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
 at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
 at beq.ap(SourceFile:597)
 at beq.an(SourceFile:433)
-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
 at beq.a(SourceFile:380)
 at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)
-- System Details --
Details:
 Minecraft Version: 1.11
 Operating System: Windows 10 (x86) version 10.0
 Java Version: 1.8.0_111, Oracle Corporation
 Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
 Memory: 77667104 bytes (74 MB) / 149696512 bytes (142 MB) up to 1060372480 bytes (1011 MB)
 JVM Flags: 7 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M -Xmx1024M
 IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
 Launched Version: 1.11
 LWJGL: 2.9.4
 OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
 GL Caps:
 Using VBOs: Yes
 Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
 Type: Client (map_client.txt)
 Resource Packs:
 Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
 Profiler Position: N/A (disabled)
 CPU: <unknown>
#@[email protected]# Game crashed! Crash report saved to: #@[email protected]# C:\Users\kewin\AppData\Roaming\.minecraft\crash-reports\crash-2016-11-17_17.28.34-client.txt


 

Edytowane przez Lifu67
Nowe informacje

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Recommended Posts

Użytkownik
  • 0
33 minuty temu, Lifu67 napisał:

Bardzo proszę o pilną pomoc nie dawno zainstalowałem windows 10 i nie działa mi minecraft na javie 8, wyskakuje Error occurred during initialization of VM
Could not reserve enough space for object heap . Co mam zrobić?


 

Pewnie masz 32 bitową Jave. Nie możesz przydzielać ponad 1.5G ramu do minecrafta.
 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
  • 0
Dnia ‎31‎.‎10‎.‎2016 o 12:39, Nieznajomy11 napisał:

Pewnie masz 32 bitową Jave. Nie możesz przydzielać ponad 1.5G ramu do minecrafta.
 

No mam 1G i dalej mi crashuje....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
  • 0
Dnia 17.11.2016 o 18:15, Nieznajomy11 napisał:

Minecraft prosto od mojangu (premium) działa bez problemu na windows 10. Na pewno masz dobrą wersje jdk i jre? Zainstalowałbym najnowszą Jave 8.

No właśnie na najnowszej mi nie działa.

 

Dnia 17.11.2016 o 18:14, Derpy Hooves napisał:

Zaktualizuj sterowniki do karty graficznej. Może to coś pomoże.

Są najnowsze 

//Łączę ~Derpy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
  • 0
Dnia 27.11.2016 o 00:03, LogiSV napisał:

Miałem to samo. Informatyk dodał mi sterownik i działało poprawnie. Idź i zapłać za to a będzie działać.

Ale jaki sterownik? do czego 

 

Działa mi tylko mc do Javy 8 update 51 ale jak próbuje najnowszego forga na 1.11 wgrać to crashuje bo Java za stara, bo nawet system mi woła żebym zaktualizowal jave 

//Łączę ~Derpy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×