Skocz do zawartości
  • 0

GUI


707

Pytanie

Siemaneczko wszystkim :D Mam problem z gui. Chcę zrobić by dany item z gui przekierowywał na kolejne gui. Próbowałem już na kilka sposobów, ale nic nie działa. Za pomoc dziękuję i dam wam te srajki czy laki xD Tutaj kod..

show "s;1;i;wooden door;n;&6Dalej 2;l;&dNestepne GUI 2;c;test %player%;" with 1 rows named "&6Cos" to player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dam Ci cały kod i weź mi to popraw :P

Bo jak pisze /itemy to wyskakuje błąd: An internal error occurred while attempting to perform this command.

command /itemy:    trigger:        show "s;1;i;wooden door;n;&6Dalej 2;l;&dNestepne GUI 2;c;show %player%;" with 1 rows named "&6Cos" to playercommand /show [<player&gt]:    trigger:        show "s;1;i;wooden door;n;&6Dalej 2;l;&dNestepne GUI 2;c;show %player%;" with 1 rows named "&6Test" to player arg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

command /itemy:    trigger:        show "s;1;i;wooden door;n;&6Dalej 2;l;&dNestepne GUI 2;c;show %player%;" with 1 rows named "&6Cos" to playercommand /show [<player&gt]:    trigger:        wait 5 tick        show "s;1;i;wooden door;n;&6Dalej 2;l;&dNestepne GUI 2;c;say hello;" with 1 rows named "&6Test" to player arg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /itemy:    trigger:        show "s;1;i;wooden door;n;&6Dalej 2;l;&dNestepne GUI 2;c;show %player%;" with 1 rows named "&6Cos" to playercommand /show [<player&gt]:    trigger:        close arg's inventory        show "s;1;i;wooden door;n;&6Dalej 2;l;&dNestepne GUI 2;c;say hello;" with 1 rows named "&6Test" to player arg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /itemy:    trigger:        show "s;1;i;wooden door;n;&6Dalej 2;l;&dNestepne GUI 2;c;show %player%;" with 1 rows named "&6Cos" to playercommand /show [<player&gt]:    trigger:        close arg's inventory        wait 1 tick        show "s;1;i;wooden door;n;&6Dalej 2;l;&dNestepne GUI 2;c;say hello;" with 1 rows named "&6Test" to player arg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ok już się poradziłem z tym, ale mam jeszcze jedno pytanie.

Jak po przejściu do następnego gui zrobić jeszcze przejście do trzeciego?

Myślałem by zamiast tego say hello dodać show2 %player% a komenda show2 [<player&gt], ale nie działa.

Pomożecie? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ok już się poradziłem z tym, ale mam jeszcze jedno pytanie.

Jak po przejściu do następnego gui zrobić jeszcze przejście do trzeciego?

Myślałem by zamiast tego say hello dodać show2 %player% a komenda show2 [<player&gt], ale nie działa.

Pomożecie? :D

Daj kod.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A i jest jeszcze taki bug, że jak otworzę to drugie menu to niekiedy nie ma w tym 2 gui itemku, więc muszę jeszcze raz otworzyć. Proszę:

command /itemy:    trigger:        show "s;1;i;wooden door;n;&6Dalej 2;l;&dNestepne GUI 2;c;show %player%;" with 1 rows named "&6Cos" to playercommand /show [<player&gt]:    trigger:        close arg's inventory		wait 1 tick        show "s;1;i;wooden door;n;&6Dalej 2;l;&dNestepne GUI 2;c;show2 %player%;" with 1 rows named "&6Test" to player argcommand /show2 [<player&gt]:    trigger:        show "s;1;i;wooden door;n;&6Dalej 2;l;&dNestepne GUI 2;" with 1 rows named "&6Test" to player arg

Kolega mi mówił, że jest jeszcze jeden na to sposób, tylko mi go nie poda :p

Czy jest to prawda czy nie? :p

Edytowane przez 707
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...