command /diament:
trigger:
if {cobble.%player%.status} is true:
send "Wlaczyles drop diaxow - beta testy"
set {diax.%player%.drop} to false
stop
if {cobble.%player%.status} is false:
send "Wylaczyles drop diaxow - beta testy"
set {diax.%player%.drop} to true
stop
on break of stone or cobblestone:
#DIAMENT 2/5 35%
chance of 35%:
if {cobble.%player%.status} is true:
cancel event
chance of 25%:
give 2 diamond block to the player
chance of 25%:
give 3 diamond block to the player
stop
if {cobble.%player%.status} is false:
stop
I chodzi o to, że nie działa wyłączanie i włączanie dropu.
Pytanie
Debest244 3
Witam, mam taki skrypt:
variables:
{diax.%player%.drop} = true
command /diament:
trigger:
if {cobble.%player%.status} is true:
send "Wlaczyles drop diaxow - beta testy"
set {diax.%player%.drop} to false
stop
if {cobble.%player%.status} is false:
send "Wylaczyles drop diaxow - beta testy"
set {diax.%player%.drop} to true
stop
on break of stone or cobblestone:
#DIAMENT 2/5 35%
chance of 35%:
if {cobble.%player%.status} is true:
cancel event
chance of 25%:
give 2 diamond block to the player
chance of 25%:
give 3 diamond block to the player
stop
if {cobble.%player%.status} is false:
stop
I chodzi o to, że nie działa wyłączanie i włączanie dropu.
Może ktoś zerknąć co w tym kodzie jest źle?
Dodam, że żadnych error'ów nie ma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi