Skocz do zawartości
  • 0

Problem z wyłączanym dropem!


Debest244
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mam taki skrypt:

Spoiler

variables:
    {diax.%player%.drop} = true

command /diament:
    trigger:
        if {cobble.%player%.status} is true:
            send "Wlaczyles drop diaxow - beta testy"
            set {diax.%player%.drop} to false
            stop
        if {cobble.%player%.status} is false:
            send "Wylaczyles drop diaxow - beta testy"
            set {diax.%player%.drop} to true
            stop


on break of stone or cobblestone:

#DIAMENT 2/5 35%
    chance of 35%:
        if {cobble.%player%.status} is true:
            cancel event
            chance of 25%:
                give 2 diamond block to the player
            chance of 25%:
                give 3 diamond block to the player
            stop
        if {cobble.%player%.status} is false:
            stop

I chodzi o to, że nie działa wyłączanie i włączanie dropu.

Może ktoś zerknąć co w tym kodzie jest źle?

Dodam, że żadnych error'ów nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
47 minut temu, heyn napisał:

zapomniałeś do variables dodać ""cobble.%player%.status"

Ok dzięki, bardzo pomogłeś ;)

Mam jeszcze drugie pytanko:

Mam teraz taki skript:

Spoiler

command /diament [<player>]:
    trigger:
        if {cobble.%player%.status} is false:
            send "Wlaczyles drop diaxow - beta testy"
            set {cobble.%player%.status} to true
            stop
        if {cobble.%player%.status} is true:
            send "Wylaczyles drop diaxow - beta testy"
            set {cobble.%player%.status} to false
            stop

Da się zrobić tak, żebym mógł wyłączać i włączać ten drop graczom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Debest244 napisał:

Ok dzięki, bardzo pomogłeś ;)

Mam jeszcze drugie pytanko:

Mam teraz taki skript:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość

command /diament [<player>]:
    trigger:
        if {cobble.%player%.status} is false:
            send "Wlaczyles drop diaxow - beta testy"
            set {cobble.%player%.status} to true
            stop
        if {cobble.%player%.status} is true:
            send "Wylaczyles drop diaxow - beta testy"
            set {cobble.%player%.status} to false
            stop

Da się zrobić tak, żebym mógł wyłączać i włączać ten drop graczom?

tak, usunąć "%player%" albo zloopować wszystkich do użycia tej komendy np 

Spoiler

command /diamentall [<text>]
 trigger:
  if argument 1 is "on":
   loop all players:
    execute console command " sudo loop-player {Komenda na wyłączenie dropu nie wiem jaka}"
    send "Gracz o nicku %player% włączył drop diamentów"
    stop
  if arg 1 is "off":
   loop all players:
    execute console command " sudo loop-player {Komenda na wyłączenie dropu nie wiem jaka}"
    send "Gracz o nicku %player% wyłączył drop diamentów"
    stop
  if arg 1 is not set:
   send ""Wpisz Argument"
   stop
  else:
  send "Nie poprawnie"
  stop


    

nie jestem pewny czy zadziała ale może zadziałać

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, heyn napisał:

tak, usunąć "%player%" albo zloopować wszystkich do użycia tej komendy np 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość

command /diamentall [<text>]
 trigger:
  if argument 1 is "on":
   loop all players:
    execute console command " sudo loop-player {Komenda na wyłączenie dropu nie wiem jaka}"
    send "Gracz o nicku %player% włączył drop diamentów"
    stop
  if arg 1 is "off":
   loop all players:
    execute console command " sudo loop-player {Komenda na wyłączenie dropu nie wiem jaka}"
    send "Gracz o nicku %player% wyłączył drop diamentów"
    stop
  if arg 1 is not set:
   send ""Wpisz Argument"
   stop
  else:
  send "Nie poprawnie"
  stop


    

nie jestem pewny czy zadziała ale może zadziałać

 

 

sr troche zle to napisalem chodzilo mi o konkretnego gracza np z nickiem adam zeby mu wylaczac tego dropa a nie calemu serwerowi sr za orto pisze na szybko 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Spoiler

command /diamentall [<player>]
 trigger:
  if argument 1 is "on":
   execute console command " sudo %arg% {Komenda na wyłączenie dropu nie wiem jaka}"
   stop
  if arg 1 is "off":
   loop all players:
    execute console command " sudo %arg% {Komenda na wyłączenie dropu nie wiem jaka}"
    stop
  if arg 1 is not set:
   send ""Wpisz Argument"
   stop
  else:
  send "Nie poprawnie"
  stop

przetestuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Masz tu cały nowy skrypt na wyłączenie dropu diaxów:

I weź no daj plusa no ;v

variables:
    {diax.%player%.drop} = true

command /diament:
    trigger:
		if {diax.%player%.drop} is true:
			set {diax.%player%.drop} to false
			send "&cWylaczyles drop &bdiamentu&c!"
		else:
			set {diax.%player%.drop} to true
			send "&aWlaczyles drop &bdiamentu&c!
on break of stone or cobblestone:
	if {diax.%player%.drop} is true:
		chance of 35%:
			drop diamond at player's location
	#Zaczynając od hashtagu piszesz dalej chance of -%: i pod chancem co ma dropnąć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 godzin temu, heyn napisał:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość

command /diamentall [<player>]
 trigger:
  if argument 1 is "on":
   execute console command " sudo %arg% {Komenda na wyłączenie dropu nie wiem jaka}"
   stop
  if arg 1 is "off":
   loop all players:
    execute console command " sudo %arg% {Komenda na wyłączenie dropu nie wiem jaka}"
    stop
  if arg 1 is not set:
   send ""Wpisz Argument"
   stop
  else:
  send "Nie poprawnie"
  stop

przetestuj

dzieki rzadzisz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...