Skocz do zawartości
  • 0

5 sekund po staniu na płytce


AfterProYT
 Udostępnij

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

moze byc tak ze gracz najpierw musi kliknac na plytke?


variables:
	{plyta.%player%} = false

on click:
	if target block is 70:
		if block under player is 70:
			if {plyta.%player%} is false:
				set {plyta.%player%} to true
				loop 20 times:
					wait 0.25 second
					if block under player is not 70:
						stop
					else:
						set {plyta.%player%} to false
						send "&4&lZszedles z plyty!" to player
				if block under player is 70:
					add 1 to {pkt.%player%}
					send "&4&lDostales 1 pkt!" to player
					set {plyta.%player%} to false

command /statypk:
	trigger:
		send "&4&lAktualnie posiadasz &a&l%{pkt.%player%}% &4&lpunktow!" to player

//Łącze ~bvcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 godzin temu, Krzychu2016 napisał:
variables:
	{plyta.%player%} = false

on click:
	if target block is 70:
		if block under player is 70:
			if {plyta.%player%} is false:
				set {plyta.%player%} to true
				loop 20 times:
					wait 0.25 second
					if block under player is not 70:
						stop
					else:
						set {plyta.%player%} to false
						send "&4&lZszedles z plyty!" to player
				if block under player is 70:
					add 1 to {pkt.%player%}
					send "&4&lDostales 1 pkt!" to player
					set {plyta.%player%} to false

command /statypk:
	trigger:
		send "&4&lAktualnie posiadasz &a&l%{pkt.%player%}% &4&lpunktow!" to player

Dzięki napisz do mnie na skype bo robię TF2 i takie fajne efekty chcę dodać 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 godzin temu, Krzychu2016 napisał:
variables:
	{plyta.%player%} = false

on click:
	if target block is 70:
		if block under player is 70:
			if {plyta.%player%} is false:
				set {plyta.%player%} to true
				loop 20 times:
					wait 0.25 second
					if block under player is not 70:
						stop
					else:
						set {plyta.%player%} to false
						send "&4&lZszedles z plyty!" to player
				if block under player is 70:
					add 1 to {pkt.%player%}
					send "&4&lDostales 1 pkt!" to player
					set {plyta.%player%} to false

command /statypk:
	trigger:
		send "&4&lAktualnie posiadasz &a&l%{pkt.%player%}% &4&lpunktow!" to player

 

error 1     if target block is 70:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...