Skocz do zawartości
  • 0

Poprawa skryptu na kordy


_Ronald_
 Udostępnij

Pytanie

Siemanko! Mam oto skrypt których chciałbym aby działał tak: teleportował ze świata world do świata world1 ale w te same kordy! natomiast ten skrypt poniżej teleportuje nas do do świata world1 ale za sekunde znowu do świata world ponieważ zmienna {_k::%player%} jest ustawiona w world co robić?

on any move:
	if player is in world "world":
		set {_x::%player%} to player's x location 
		set {_y::%player%} to player's y location 
		set {_z::%player%} to player's z location
		set {_k::%player%} to location at {_x::%player%}, {_y::%player%}, {_z::%player%}
		If {_z::%player%} or {_x::%player%} is bigger than 1000:
			execute console command "mv tp %player% world1"
			teleport player to {_k::%player%} 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jedno z poniższych powinno zadziałać:
 

set {_k::%player%} to location at {_x::%player%}, {_y::%player%}, {_z::%player%} in world "world1"
set {_k::%player%} to location at {_x::%player%}, {_y::%player%}, {_z::%player%} in "world1"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@_Ronald_ To jak nic... Ustawianie 2 razy :P 
 

on any move:
	if player is in world "world":
		set {_x::%player%} to player's x location 
		set {_y::%player%} to player's y location 
		set {_z::%player%} to player's z location
		set {_k::%player%} to location at {_x::%player%}, {_y::%player%}, {_z::%player%}
		set {_k2::%player%} to location at {_x::%player%}, {_y::%player%}, {_z::%player%} in world "world1"
		If {_z::%player%} or {_x::%player%} is bigger than 1000:
			execute console command "mv tp %player% world1"
			teleport player to {_k2::%player%} 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...