Skocz do zawartości
  • 0

Otchłań nie działa...


ejer
 Udostępnij

Pytanie

Skrypt:

every 300 seconds:
    set {otchlan} to true
    wait 20 seconds
    set {otchlan} to false
    send "&8» &7Otchlan zostala &ezamknieta" to all players
on drop:
    if {otchlan} is true:
        add drops to chest at {otchlan.block}
        send "&8» &7Otchlan zostala &eotwarta" to all players
command /otchlan:
    aliases: /ot
    trigger:
        if {otchlan} is true:
            show chest at {otchlan.block} to player
        send "&8» &7Otchlan jest &ezamknieta"
command /setot:
     trigger:
         set {otchlan.block} to location of player

Problem w tym że jak sie otwiera sie tylko jak cos leży na ziemi i dopiero po 300 sek a w dodatku spami "Otchlan zostala otwarta", itemy znikają i nie dziala /otchlan bo pisze że otchlan jest zamknięta a jak probowalem /setot to sie nic nie dzialo i nadal nie dzialalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
every 1 minute:
    set {otchlan} to true
    wait 20 seconds
    set {otchlan} to false
    send "&8» &7Otchlan zostala zamknieta" to all players
on drop:
    if {otchlan} is true:
        add drops to chest at {otchlan.block}
command /otchlan:
    trigger:
        if {otchlan} is true:
            show chest at {otchlan.block} to player
        send "&8» &7Otchlan jest &ezamknieta"
command /setot:
     trigger:
         set {otchlan.block} to location of player  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jest późno, zaraz spać lecę :P Wklejam na szybko:

every 1 minute:
    if {otchlan.block} is set:
        set {otchlan} to true
        wait 20 seconds
        set {otchlan} to false
        send "&8» &7Otchlan zostala zamknieta" to all players
        stop
    else:
        send "&8» &cNie mozna bylo przeniesc itemow do otchlani, poniewaz nie jest ona ustawiona! /setot" to all players
        stop
on drop:
    if {otchlan} is true:
        if {otchlan.block} is set:
            loop entities:
                if loop-entity is a dropped item:
                    add loop-entity to {otchlan.block}
                    stop
        else:
            stop
    else:
        stop
command /otchlan:
    trigger:
        if {otchlan} is true:
            if {otchlan.block} is set:
                open {otchlan.block} to player
            else:
                send "&8» &7Otchlan nie dziala, bo nie jest ustawiona! /setot"
        else:
            send "&8» &7Otchlan jest &ezamknieta"
            stop trigger
command /setot:
    trigger:
        set {otchlan.block} to location of player
        stop

Nie wiem czy działa, nie testowałem. Jutro jak coś poprawię :) 

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...