Skocz do zawartości
  • 0

Generator stone


RikoDEV
 Udostępnij

Pytanie

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on place of end stone:
	send "&aTeraz postaw na endstonie stone lub obsidian."
	spawn 15 of particle flame offset by 0.5, 0.4, 0.5 at block
on break of stone:
	set {_loc.%event-location%} to event-location
	loop 32 times:
		wait 1 tick
	if block under {_loc.%event-location%} is end stone:
		if block at {_loc.%event-location%} is air:
			set block at {_loc.%event-location%} to stone
on break of obsidian:
	set {_loc.%event-location%} to event-location
	loop 220 times:
		wait 1 tick
	if block under {_loc.%event-location%} is end stone:
		if block at {_loc.%event-location%} is air:
			set block at {_loc.%event-location%} to obsidian
on mine of end stone:
	cancel event
	set block to air
	if player can hold end stone:
		give 1 end stone named "&8» &cStowniarka" to player
	else:
		drop 1 end stone named "&8» &cStowniarka"

on script load:
	register new shaped recipe for end stone named "&8Stowniarka" using stone, stone, stone, redstone, piston base, redstone, stone, stone, stone

Proszę :) Licze na "+" oraz "Najlepszą odpowiedź" :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...