RikoDEV 9 Opublikowano 30 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 sierpnia 2016 Szukam skryptu na generator stone. Po postawieniu endstone musimy postawić nad nim stone lub obsydian. Następnie jeśli gracz rozwali stone skrypt sprawdza czy endstone jest pod nim i odnawia stone. Dodatkowo mogą być jakieś particlesy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 arizonaTwentyOne 7 Opublikowano 30 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 sierpnia 2016 on place of end stone: send "&aTeraz postaw na endstonie stone lub obsidian." spawn 15 of particle flame offset by 0.5, 0.4, 0.5 at block on break of stone: set {_loc.%event-location%} to event-location loop 32 times: wait 1 tick if block under {_loc.%event-location%} is end stone: if block at {_loc.%event-location%} is air: set block at {_loc.%event-location%} to stone on break of obsidian: set {_loc.%event-location%} to event-location loop 220 times: wait 1 tick if block under {_loc.%event-location%} is end stone: if block at {_loc.%event-location%} is air: set block at {_loc.%event-location%} to obsidian on mine of end stone: cancel event set block to air if player can hold end stone: give 1 end stone named "&8» &cStowniarka" to player else: drop 1 end stone named "&8» &cStowniarka" on script load: register new shaped recipe for end stone named "&8Stowniarka" using stone, stone, stone, redstone, piston base, redstone, stone, stone, stone Proszę Licze na "+" oraz "Najlepszą odpowiedź" RikoDEV 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
RikoDEV 9
Szukam skryptu na generator stone. Po postawieniu endstone musimy postawić nad nim stone lub obsydian. Następnie jeśli gracz rozwali stone skrypt sprawdza czy endstone jest pod nim i odnawia stone. Dodatkowo mogą być jakieś particlesy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi