Skocz do zawartości
  • 0

GUI kitów

PiTeKLive
 Udostępnij

Pytanie

Czy może mi to ktoś przerobić? Nie chodzi o kity i napisy itd... tylko chodzi o to że jak w GUI kliknę na kit ,to dawać może ciągle i graczowi bez permisji. Testowałem na koncie gdzie nie miałem żadnego op itd. Chciałbym aby dostawało to się po czasie jak w essentials i żeby gracze  bez permisji essentials.kits.NAZWA nie mogli wcale brać ,a także aby jak wpiszę ktoś /kit nie pisało jak w essentials tylko pisało takie coś:

'&8»&8&m------------------------------&8«'
'&8» &7Poprawne uzycie: &a/kity &8«'
'&8»&8&m------------------------------&8«'

Aha i opis z czasem kiedy odebrać można kolejny raz. Chodzi mi o takie coś:

'&8»&7Czas: &a{TIME} &8«'

Nie znam się na skryptach to nie wiem czy {TIME} określi to o co mi chodzi. Reszty proszę nie zmieniać ,a za pomoc bardzo dziękuję.

Oto skrypt:

#   LimitG                               #
#  Zakaz kopi                            #
#  Zakaz podszywania sie pod autora      #
#                                        #
#  v0.1                                  #
#  autor : xBarteG                       #
##########################################
command /kity [<text>]:
    trigger:
        arg 1 is not set:
            open chest with 3 rows named "&aWybierz &7swoj zestaw:" to player
            wait 2 ticks
            format slot 10 of player with 1 of 160:7 named "&aWybierz &7kit" to close
            format slot 9 of player with 1 of 160:7 named "&aWybierz &7kit" to close
            format slot 11 of player with 1 of golden sword named "&6&lVIP" to close then run "kit vip %player%"
            format slot 12 of player with 1 of 160:7 named "&aWybierz &7kit" to close
            format slot 13 of player with 1 of diamond sword named "&3&lSVIP" to close then run "kit svip %player%"
            format slot 14 of player with 1 of 160:7 named "&aWybierz &7kit" to close