Skocz do zawartości
  • 0

Podserwery WORLD


AfterProYT

Pytanie

Variables:
    {podserwer1.%player%} = false
    {podserwer2.%player%} = false
    {podserwerid1.%player%} = false
    {podserwerid2.%player%} = false
    {0111} = 0
    {0222} = 0        
on join:
    set join message to ""
    teleport player to {spawn1.%world%}
    add 1 to {0222}
    set {podserwer2.%player%} to true
    set {podserwer1.%player%} to false
    if {podserwer2.%player%} is false:
        set {podserwer2.%player%} to false
        set {podserwer1.%player%} to true
on quit:
    set leave message to ""
    if {podserwer2.%player%} is true:
        remove 1 from {0222}
command /spawn1:
    permission: skript.spawn.spawnteleport
    trigger:
        set {podserwerid1.%player%} to true
        teleport the player to {spawn1.%world%}
        add 1 to {0222}
        remove 1 from {0111}
        set {podserwer1.%player%} to false
        set {podserwer2.%player%} to true
        wait 20 tick
        send "&7Teleportacja na &4Bed&fWars &a1"
        stop
command /spawn2:
    permission: skript.spawn.spawnteleport
    trigger:
        teleport the player to {spawn2.%world%}
        add 1 to {0111}
        remove 1 from {0222}
        set {podserwer1.%player%} to true
        set {podserwer2.%player%} to false
        wait 20 tick
        send "&7Teleportacja na &4Bed&fWars &72"
        stop
command /podserwer:
    trigger:
        wait 10 tick
        open chest with 2 rows named "&cPodserwer" to player
        wait 1 tick 
        if {podserwer1.%player%} is true:
            format slot 1 of player with Golden_Apple:1 named "&eGraczy %{0111}% Teraz tu jesteś" with lore "&fPodserwer &c2" to close then run [make player execute "/juzjestestuhub1"]
        else:
            format slot 1 of player with Golden_Apple named "&eGraczy %{0111}% Kliknij aby dołączyc" with lore "&fPodserwer &c2" to close then run [make player execute "/spawn2"]
        if {podserwer2.%player%} is true:
            format slot 0 of player with Cobweb named "&eGraczy %{0222}% Teraz tu jesteś" with lore "&fPodserwer &c1" to close then run [make player execute "/juzjestestuhub2"]
        else:
            format slot 0 of player with Cobweb named "&eGraczy %{0222}% Kliknij aby dołączyc" with lore "&fPodserwer &c1" to close then run [make player execute "/spawn1"]
command /juzjestestuhub1:
    trigger:
        send "&cJesteś już na tym podserwerze 2"
command /juzjestestuhub2:
    trigger:
        send "&cJesteś już na tym podserwerze 1"
command /setspawn1:
    permission: skript.spawn.setspawn
    trigger:
        set {spawn1.%world%} to location of player
        send "&eUstawiono lokalizacje spawnu!"
command /setspawn2:
    permission: skript.spawn.setspawn
    trigger:
        set {spawn2.%world%} to location of player
        send "&eUstawiono lokalizacje spawnu!"

nie wiem czemu ale liczby skaczą jak wbije na pod serwer 1 i wyjdę to mi usuwa ale nie z tego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Dnia 10.08.2016 o 19:04, Quaczi napisał:

Mozna kupic VPS w dobrej cenie ;) co do postu dam edita jak naprawie bo ledwo się wyrabiam robiąc 4 skrypty na forum naraz w tym 2 duże

ok już skrypt działa XD dzięki że ktoś odpisał a map pytanie do Quaczi

Jak zrobić różdżkę że klikam i strzelam nie wiem czymś ale chodzi oto żeby pisało za ile sekund mogę jeszcze raz ją użyć aby pisało dokładnie co do sekundy i mogę ustawić co ile mogę odnawiać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, AfterProYT napisał:

ok już skrypt działa XD dzięki że ktoś odpisał a map pytanie do Quaczi

Jak zrobić różdżkę że klikam i strzelam nie wiem czymś ale chodzi oto żeby pisało za ile sekund mogę jeszcze raz ją użyć aby pisało dokładnie co do sekundy i mogę ustawić co ile mogę odnawiać :P

on join:
	if {czas.%player%} is not set:
		set {czas.%player%} to 0

on right click with blaze rod:
	if name of player's tool is "&6Rozdzka &cognia":
		if {czas.%player%} is bigger than 0:
			send "&cNastepny strzal mozliwy za %{czas.%player%}% sekund!"
		if {czas.%player%} is less or equal to 0:
			shoot a fireball from player
			set {czas.%player%} to 10
			send "&aNastepny strzal dostepny za 10 sekund" to player
		

every second:
	loop all players:
		if {czas.%loop-player%} is bigger than 0:
			remove 1 from {czas.%loop-player%}

Prosze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
54 minuty temu, Quaczi napisał:

on join:
	if {czas.%player%} is not set:
		set {czas.%player%} to 0

on right click with blaze rod:
	if name of player's tool is "&6Rozdzka &cognia":
		if {czas.%player%} is bigger than 0:
			send "&cNastepny strzal mozliwy za %{czas.%player%}% sekund!"
		if {czas.%player%} is less or equal to 0:
			shoot a fireball from player
			set {czas.%player%} to 10
			send "&aNastepny strzal dostepny za 10 sekund" to player
		

every second:
	loop all players:
		if {czas.%loop-player%} is bigger than 0:
			remove 1 from {czas.%loop-player%}

Prosze :D

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
59 minut temu, Quaczi napisał:

on join:
	if {czas.%player%} is not set:
		set {czas.%player%} to 0

on right click with blaze rod:
	if name of player's tool is "&6Rozdzka &cognia":
		if {czas.%player%} is bigger than 0:
			send "&cNastepny strzal mozliwy za %{czas.%player%}% sekund!"
		if {czas.%player%} is less or equal to 0:
			shoot a fireball from player
			set {czas.%player%} to 10
			send "&aNastepny strzal dostepny za 10 sekund" to player
		

every second:
	loop all players:
		if {czas.%loop-player%} is bigger than 0:
			remove 1 from {czas.%loop-player%}

Prosze :D

jednak nie działa 8 error

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...