Skocz do zawartości
  • 0

skrypt na mine


BartekSyk
 Udostępnij

Pytanie

Miną ma być Detektor światła dziennego

ma on być umieszczony pod blokiem trawy [wierzch: Blok trawy {ziemia z trawą} a pod tym blokiem wyżej wymieniony detektor światła dziennego],

wybuch ma nastąpić po stanięciu na bloku trawy pod którym jest ten detektor - wybuch ma niszczyć bardzo mały obszar [mniejszy niż tnt i creepery]

 

Edytowane przez BartekSyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on any movement:
	if block 2 down player is daylight sensor:
		if block 1 down player is grass:
			loop blocks in radius 2 around block 2 down player:
				chance of 50%:
					set loop-block to air
			set block 2 down player to air

 

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, Nieznajomy11 napisał:
on any movement:
	if block 2 down player is daylight sensor:
		if block 1 down player is grass:
			loop blocks in radius 2 around block 2 down player:
				chance of 50%:
					set loop-block to air
			set block 2 down player to air

 

można jeszcze dodać troche realistyczności ,, create fake explosion at player"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, BartekSyk napisał:

sprawdziłem skrypt i wyskoczym i taki błąd + sam skrypt nie działa : "can't understand this event: 'on any movement' (mina.sk, line 1, on any movement:')

 

A w której linijce musze dodać ,, create fake explosion at player" ?

ma byc ,,on any move:"

a tamto dodac po ,,chance of 50%", wgl spaby ten sk na mine potem jak bede mial czas to napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, BartekSyk napisał:

dodam że miny nie zadają dmg po stanieciu na nie

options:
    dest: 2 #obszar niszczony przez mine
    damarea: 4 #obszar w ktorym gracze otrzymaja obraznia
    damage: 5 #ile serc ma odjac wybuch
on grass:
    if block 2 down player is daylight sensor:
    create fake explosion at event-location
        loop blocks in radius {@dest} around of event-location:
            set loop-block to air
            loop all players in radius {@damarea} around event-location:
                damage loop-player by {@damage}


  Nie testowane ale powinno działać D:

Może plusik? ;c

Edytowane przez LikeIkeOne (Nupix)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, BartekSyk napisał:

dzięki michał [musiałem poprawić kilka rzeczy bo kilka błędów było ale all działa spoko] + dla ciebie

Szkoda, że tylko zedytował mój kod ._.

Tutaj masz też poprawiony i mniej lagujący bo działa gdy gracz wejdzie na trawe a nie gdy tylko sie ruszy ..

options:
    dest: 2 #obszar niszczony przez mine
    damarea: 4 #obszar w ktorym gracze otrzymaja obraznia
    damage: 5 #ile serc ma odjac wybuch
on walking on grass:
    if block 2 down player is daylight sensor:
        loop blocks in radius {@dest} of player:
            set loop-block to air
            loop all players in radius {@damarea} around event-location:
                damage loop-player by {@damage}
                make fake explosion at event-location
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...