Skocz do zawartości
  • 0

Boss


Kleks1
 Udostępnij

Pytanie

on rightclick on dispenser:
    cancel event
    if player is holding Paper named "&bTest":
        teleport player to location at -1003, 17, -1073
        spawn 1 zombie at location -1003, 17, -1070
        set the last spawned entity's max health to 50
        heal last spawned entity
        set the spawned zombie's display name to "&4&lGoblin &2%spawned zombie's health%&9/&c%max health of last spawned entity%"
        set helmet of last spawned entity to diamond helmet
        set chestplate of last spawned entity to diamond chestplate
        set leggings of last spawned entity to diamond leggings
        set boots of last spawned entity to diamond boots    
        set tool of last spawned entity to diamond sword of sharpness 5

Chodzi o to że jeśli ktoś bije bossa, to druga osoba nie może wbić do niego. Jeśli już go zabije, to będzie można wbić do bossa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

 

Nie testowane !

 

variables:
    {boss::%loop-players%} = false

on rightclick on dispenser:
    if {boss::%loo-players%} is false:
        if player is holding Paper named "&bTest":
            cancel event
            loop all players
            set {boss::%loop-players%} to true
            teleport player to location at -1003, 17, -1073
            spawn 1 zombie at location -1003, 17, -1070
            set the last spawned entity's max health to 50
            heal last spawned entity
            set the spawned zombie's display name to "&4&lGoblin &2%spawned zombie's health%&9/&c%max health of last spawned entity%"
            set helmet of last spawned entity to diamond helmet
            set chestplate of last spawned entity to diamond chestplate
            set leggings of last spawned entity to diamond leggings
            set boots of last spawned entity to diamond boots    
            set tool of last spawned entity to diamond sword of sharpness 5
            stop
        else:
            "Musisz miec magiczny przedmiot - "&bTest"!"
    else:
        send "&2Ktos juz jest podczas walki z bossem!"
on death of zombie:
    if zombie's name contains "&4&lGoblin"
        loop all players
        set {boss::%loop-players%} to true

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ok poprawiłem go lekko. Lecz jak zrobić, że jeśli gracz loga, to boss zginie?.

on rightclick on dispenser:
    cancel event
    if {boss} is false:
        if player is holding Paper named "&bTest":
            set {boss} to true
            teleport player to location at -1003, 17, -1073
            spawn 1 zombie at location -1003, 17, -1070
            set the last spawned entity's max health to 50
            heal last spawned entity
            set the spawned zombie's display name to "&4&lGoblin &2%spawned zombie's health%&9/&c%max health of last spawned entity%"
            set helmet of last spawned entity to diamond helmet
            set chestplate of last spawned entity to diamond chestplate
            set leggings of last spawned entity to diamond leggings
            set boots of last spawned entity to diamond boots    
            set tool of last spawned entity to diamond sword of sharpness 5
            stop
        else:
            send "Musisz miec magiczny przedmiot - &bTest!"
    else:
        send "&2Ktos juz jest podczas walki z bossem!"
on death of zombie:
    name of victim contains "&4&lGoblin":
        set {boss} to false

Edytowane przez Kleks1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on quit:
	if player was between y,location ..... and .....
		if player was between z,location ..... and .....
			if player was between x,location ..... and .....
				kill all mobs within 20 meters since player's location

 

RÓWNIEŻ NIE TESTOWANE :3

w kropki wpisz liczby odpowiadajace położeniom 3 blokow pokoju, w ktorym bedzie boss tego najwyzej, najnizej z boku, i najnizej z naprzeciwnego boku.

Radzę też ten pokój zrobić na jak najbardziej oddalonych i wysokich koordynatach, bo jak gracze będą logać to żeby bez sensu nie sprawdzało kolejnych linijek. c;

   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...