Skocz do zawartości
  • 0

dziek po zabiciu gracza


dnku
 Udostępnij

Pytanie

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

thx dziala :))


6 minut temu, TechnicalPlay napisał:
on death of player:
	play raw sound "note.pling" at attacker with pitch 69 volume 100
	play raw sound "note.pling" at player with pitch 69 volume 100

Wymaga SkQuery.

a zeby tylko ta osoba ktora zabija slyszala dzwiek? jak zrobic


6 minut temu, TechnicalPlay napisał:
on death of player:
	play raw sound "note.pling" at attacker with pitch 69 volume 100
	play raw sound "note.pling" at player with pitch 69 volume 100

Wymaga SkQuery.

NIE JUZ NIE CHCE THX DZIEKI <33333

//Łącze ~bvcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Można też mniej skomplikowane :D

on death of player:

    loop all players:

        execute console command "playsound random.orb %loop-player%"

 

Nie trzeba żadnych dodatków do skripta.

Edytowane przez Ironer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...