Skocz do zawartości
  • 0

Dodanie do skryptu poziomów


Nieaktywny

Pytanie

Witam posiadam taki skript na server rpg i czy można do niego dorobić że jeżeli gracz będzie miał 50exp to dostaje poziom 2 a wygląd chatu to był by &2[&6LvL &b1&2] [RANGAZPEXA] ivall: elo | i jeżeli ktoś otrzyma następny poziom to wzrasta mu o 20% potrzeby na następny poziom np: poziom 1 ktoś ma i musi nabić 50 exp, dostaje poziom 2 i musi nabić 20% więcej exp i pod komendą /exp pokazuje mu:

&2Twój exp: 

&6Twój LvL:

To by było na tyle.

on death:
    attacker is a player:
        if victim is a pig:
            execute console command "exp give %attacker% 1"

on death:
    attacker is a player:
        if victim is a zombie:
            if name of victim is "Zombie &6[Poziom 1]":
                execute console command "exp give %attacker% 5"
            if name of victim is "Zombie &6[Poziom 2]":
                execute console command "exp give %attacker% 6"
            if name of victim is "Zombie &6[Poziom 3]":
                execute console command "exp give %attacker% 7"
            if name of victim is "Zombie &6[Poziom 4]":
                execute console command "exp give %attacker% 8"
            if name of victim is "Zombie &6[Poziom 5]":
                execute console command "exp give %attacker% 9"
            if name of victim is "Zombie &6[Poziom 6]":
                execute console command "exp give %attacker% 10"
            if name of victim is "Zombie &6[Poziom 7]":
                execute console command "exp give %attacker% 11"
            if name of victim is "Zombie &6[Poziom 8]":
                execute console command "exp give %attacker% 12"
            if name of victim is "Zombie &6[Poziom 9]":
                execute console command "exp give %attacker% 13"
            if name of victim is "Zombie &6[Poziom 10]":
                execute console command "exp give %attacker% 14"

on death:
    attacker is a player:
        if victim is a Skeleton:
            if name of victim is "Szkielet &6[Poziom 1]":
                execute console command "exp give %attacker% 6"
            if name of victim is "Szkielet &6[Poziom 2]":
                execute console command "exp give %attacker% 7"
            if name of victim is "Szkielet &6[Poziom 3]":
                execute console command "exp give %attacker% 8"
            if name of victim is "Szkielet &6[Poziom 4]":
                execute console command "exp give %attacker% 9"
            if name of victim is "Szkielet &6[Poziom 5]":
                execute console command "exp give %attacker% 10"
                
on death:
    attacker is a player:
        if victim is a Spider:
            if name of victim is "Pająk &6[Poziom 1]":
                execute console command "exp give %attacker% 10"
            if name of victim is "Pająk &6[Poziom 2]":
                execute console command "exp give %attacker% 11"
            if name of victim is "Pająk &6[Poziom 3]":
                execute console command "exp give %attacker% 12"
            if name of victim is "Pająk &6[Poziom 4]":
                execute console command "exp give %attacker% 13"
            if name of victim is "Pająk &6[Poziom 5]":
                execute console command "exp give %attacker% 14"
            if name of victim is "Pająk &6[Poziom 6]":
                execute console command "exp give %attacker% 15"
                
on death:
    attacker is a player:
        if victim is a Wither Skeleton:
            if name of victim is "&2Szkielet Rycerz":
                execute console command "exp give %attacker% 10"

on death:
    attacker is a player:
        if victim is a Iron Golem:
            if name of victim is "Dziki Sługa &6[Poziom 1]":
                execute console command "exp give %attacker% 10"
            if name of victim is "Dziki Sługa &6[Poziom 2]":
                execute console command "exp give %attacker% 15"
            if name of victim is "Dziki Sługa &6[Poziom 3]":
                execute console command "exp give %attacker% 20"

on death:
    attacker is a player:
        if victim is a Zombie:
            if name of victim is "Dziki Opętaniec &6[Poziom 1]":
                execute console command "exp give %attacker% 10"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...