Skocz do zawartości
  • 0

Koń problem


Kleks1
 Udostępnij

Pytanie

on rightclick with bone:
    if player is holding bone named "&9Wejdz na Konia" with lore "&2Typ: &cSzkielet.":
        cancel event
        spawn 1 adult skeleton horse at player's location
        set name of spawned entity to "&e%player%'s Kon"
        message "&ePrzywolales konia."
        set {is.riding.%uuid of player%} to true
        equip spawned skeleton horse with a saddle
        tame spawned skeleton horse to player
        make player ride spawned skeleton horse
        set name of player's tool to "&9Kliknij shift, aby zejsc z konia."
        stop
        
on vehicle exit:
    if {is.riding.%uuid of player%} is set:
        loop entities in radius 10 of player:
            name of loop-entity is "&e%player%'s Kon":
                if player is holding bone named "&9Kliknij shift, aby zejsc z konia." with lore "&2Typ: &cSzkielet.":
                    delete loop-entity
                    message "&eOdwolales konia."
                    clear {is.riding.%uuid of player%}
                    set name of player's tool to "&9Wejdz na Konia"
                    stop
                else:
                    cancel event
                    message "&8| &cMusisz trzymac kosc, aby zejsc z konia."
                    stop

 

Jak zarobić,  jeśli gracz wychodzi z serwera, to usuwa mu kość "&9Kliknij shift, aby zejść z konia." with lore "&2Typ: &cSzkielet.", a daję "&9Wejdz na Konia" with lore "&2Typ: &cSzkielet.". Lub zmienia nazwę kości tak jak w kodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...