JanekMaSkrypta_ 117 Opublikowano 19 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 lipca 2016 Otóż mam pytanie jak zrobić żeby jak attacker zabije victim przez upadek dostanie np coinsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gazette1337 0 Opublikowano 19 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 lipca 2016 Tak sie nie da Mozesz jedynie zrobic ze jak zabije Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 theneuetimes 522 Opublikowano 19 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 lipca 2016 cos takiego on damage: victim is player: attacker is player: set {lastAttacker.%uuid of victim%} to uuid of attacker wait 60 seconds clear (lastAttacker.%uuid of victim%} on death of player: attacker is not player: {lastAttacker.%uuid of victim%} is set: add 100 to {coins.%{lastAttacker.%uuid of victim%}%} clear {lastAttacker.%uuid of victim%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
JanekMaSkrypta_ 117
Otóż mam pytanie jak zrobić żeby jak attacker zabije victim przez upadek dostanie np coinsy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi