Kleks1 0 Opublikowano 9 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 lipca 2016 Kilof który w lore ma użycia np. 100/100 lecz każde wykopanie stone zmniejsza użycia o 1. Jeśli kilof ma 0/100 użyć znika z ekwipunku. Proszę o pomoc. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kleks1 0 Opublikowano 12 lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 lipca 2016 @ref Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 grzybeek 22 Opublikowano 12 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 lipca 2016 (edytowane) on mine: if line 1 of lore of player's tool contains "%{ilosc.kilof}%/100": remove 1 from {ilosc.kilof} set line 1 of lore of player's tool to "%{ilosc.kilof}%/100" if {ilosc.kilof} is less than 1: set player's tool to air przerobilem z mojego, nie sprawdzalem czy dziala, mam nadzieje ze kilof sobie sam zrespisz Edytowane 12 lipca 2016 przez grzybeek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kleks1 0 Opublikowano 12 lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 lipca 2016 Coś nie chce działać ten skrypt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 grzybeek 22 Opublikowano 13 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 lipca 2016 musisz sobie zrespic kilof w którym 1 linijka lore będzie zmienną {ilosc.kilof} i ustawic tą zmienną na 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kleks1 0 Opublikowano 13 lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 lipca 2016 A mógłbyś zrobić komendę na zrespienie tego kilofu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 grzybeek 22 Opublikowano 13 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 lipca 2016 command /kiloff: trigger: set {kilof.%player%} to 100 give 1 diamond pickaxe named "Kilof ze 100 uzyciami" with lore "%{kilof.%player%}%/100" to player on mine: if line 1 of lore of player's tool contains "%{kilof.%player%}%/100": remove 1 from {kilof.%player%} set line 1 of lore of player's tool to "%{kilof.%player%}%/100" if {kilof.%player%} is less than 1: set player's tool to air testowalem, mi dziala ;p Kleks1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kleks1 0 Opublikowano 14 lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2016 Działa. Pomoc udzielona. Do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Libter 1603 Opublikowano 14 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2016 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Kleks1 0
Kilof który w lore ma użycia np. 100/100 lecz każde wykopanie stone zmniejsza użycia o 1. Jeśli kilof ma 0/100 użyć znika z ekwipunku. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi