Skocz do zawartości
  • 0

OP na hasło


ReaLista
 Udostępnij

Pytanie

Siema mam już napisany kawałek skryptu.

 

command /op [<text&gt]:
trigger:
player has permission "napieprzamy.op":
if arg is not set:
send "&cPoprawne uzycie : &6/op <haslo operatora>"
else:
if arg is "1234":
send "&aHaslo OP poprawne , uprawniena OP'a przyznane"
op the player
else:
send "&cHaslo niepoprawne"
else:
send "&cBrak uprawnien do komendy &6/op"
on join:
player is op:
deop player

 

Oczywiśnie z spacjami itp... Czy mógłby mi ktoś napisać taki sam plugin z dodatkiem /op hasło <nick gracza któremu chcemy dać opa>

Dam "+" za dopisanie tego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość DonFallingCookie

Nie polecam skryptów z xharda

command /op [<text&gt] [<player&gt]:	trigger:		if player has permission "napieprzamy.op":			if arg 1 is set:				if arg 2 is not set:					if arg 1 is "1234":						op player						send "&aHaslo OP poprawne , uprawniena OP'a przyznane"					else:						send "&cHaslo niepoprawne!"				else:					if arg 1 is "1234":						op arg 2						send "&aHaslo OP poprawne , uprawniena OP'a dla gracza %arg 2%"						send "&aHaslo OP poprawne , uprawniena OP'a przyznane" to arg 2 parsed asplayer					else:						send "&cHaslo niepoprawne!"				stop			else:				send "&cPoprawne uzycie : &6/op <haslo operatora>"		else:			send "&cBrak uprawnien do komendy &6/op"on join:	player is op:		deop player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ale chodzi o to robię tak daje mu opa no i pisze że dało gracz wyjdzie z serwer i z powotem wejdzie i już nie ma opa :( A ja daje op'a Bodowniczym i chce zeby go mieli a nie że wylogują się i już nie mają (NIE CHCE im dawać HASŁA do op"a żeby nie dawali np> kolegom op"a)

Bo po wpisaniu /op (hasło) (nick) rozdawali by op'y może kolegom a chce mieć zabezpieczenie  :D

Pomożecie żeby go ciągle miał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /op [<text&gt] [<player&gt]:	trigger:		if player has permission "napieprzamy.op":			if arg 1 is set:				if arg 2 is not set:					if arg 1 is "1234":						op player						send "&aHaslo OP poprawne , uprawniena OP'a przyznane"					else:						send "&cHaslo niepoprawne!"				else:					if arg 1 is "1234":                        {op.%arg 2%} is false:					        op arg 2                            set {op.%arg 2%} to true					        send "&aHaslo OP poprawne , uprawniena OP'a dla gracza %arg 2%"					        send "&aHaslo OP poprawne , uprawniena OP'a przyznane" to arg 2 parsed asplayer                        else:                            deop arg 2                            set {op.%arg 2%} to false                            send "&aOdebrales opa graczowi %arg 2%"					else:						send "&cHaslo niepoprawne!"				stop			else:				send "&cPoprawne uzycie : &6/op <haslo operatora>"		else:			send "&cBrak uprawnien do komendy &6/op"on join:	player is op:        {op.%player%} is true:            stop		deop player

Ten skrypt jest IMO bezsensowny, skoro po wylogowaniu i tak masz wciąż opa, to po co ci cały skrypt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...