ZiomuuSss 8 Opublikowano 26 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2014 Witam. Mam pewne pytanie: jak zmusic zespawnowanego moba do poruszania sie w wyznaczonym kierunku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 26 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2014 Hmmm... chyba jednyny sposób to użyć push. Mam jeszcze 2 sugestię ale to skaplikowane. Respisz moba, usadzasz go na 2 mobie który jest pod ziemią i jedzie w wagoniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ZiomuuSss 8 Opublikowano 26 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2014 A mozna uzyc (jesli tak to jak) push ktory wyrzucal by w dany kierunek swiata albo na dane koordy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 26 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2014 push entity horizontaly <kierunek swiata> at speedChyba, nie bawilem sie push'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ZiomuuSss 8 Opublikowano 26 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2014 Ok, mam jeszcze dwa pytania: 1.da sie zrobic ze np. Nieagresywny mob podaza za graczem (jest jego targetem, a po chwili przestaje byc? 2. Czy da sie jakos zrobic zeby zombie nie atakowaly villagerow? Tzn. Zeby nawet za nimi nie biegly a villagerowie nie uciekali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 26 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2014 1. Da sie, bedzie biegal za graczem tak jakby chcial go atakowac, ale nie bd zadawal obrazen a po pewnym czasie bd zadawal. 2. Raczej sie nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ZiomuuSss 8 Opublikowano 26 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2014 @up a teraz mi powiesz cwaniaczku jak, a co pierwszego pytania to powiedz jeszcze jak to usunac jeszcze, i jak zrobic kod, ktory dzialalby tak, ze kiedy ten mob podaza za graczem, i wchodzi na jakis cuboid o jakiejs nazwie to sie zatrzymuje i juz nie podaza za graczem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KoSaDG 29 Opublikowano 26 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2014 Da się zrobić tak żeby min poruszał się za graczem. Jak znajdę kod to podam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 26 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2014 @up a teraz mi powiesz cwaniaczku jak, a co pierwszego pytania to powiedz jeszcze jak to usunac jeszcze, i jak zrobic kod, ktory dzialalby tak, ze kiedy ten mob podaza za graczem, i wchodzi na jakis cuboid o jakiejs nazwie to sie zatrzymuje i juz nie podaza za graczem?Wszystko sie da ;) ale moge to zrobic ew. jutro z rana bo dzisiaj juz nie mam czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 27 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 czerwca 2014 on rightclick on zombie: {pet.%player%} is false: player's tool is rotten flesh: remove player's tool from player chance of 50%: set name of clicked entity to "Przyjaciel %player%" set {pet.%player%} to true wait 5 minutes set {pet.%player%} to false set name of clicked entity to ""on damage: attacker is zombie: name of attacker is "Przyjaciel %victim%": cancel eventTylko to z regionem nie wiem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ZiomuuSss 8
Witam. Mam pewne pytanie: jak zmusic zespawnowanego moba do poruszania sie w wyznaczonym kierunku?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi