on damage of player:
if {ochrona.%victim%} is true:
cancel event
if {ochrona.%attacker%} is true:
cancel event
on join:
create timed bar with text "&eOtrzymales ochrone na 10 minut" to player for 10 seconds
wait 11 seconds
create timed bar with text "&eChcesz z niej zrezygnowac? Wpisz /Rezygnuje" to player for 10 seconds
set {ochrona.%player%} to true
wait 10 minutes
create timed bar with text "&eTwoja 10 minutowa ochrona minela!" to player for 10 seconds
set {ochrona.%player%} to false
command /rezygnuje:
trigger:
create timed bar with text "&ePoczekaj 10 sekund! Twoja ochrona wylacza sie!" to player for 10 seconds
wait 10 seconds
set {ochrona.%player%} to false
create timed bar with text "&eSukcesywnie wylaczono ochrone!" to player for 10 seconds
A teraz chodzi mi tu o to by /rezygnuje można było użyć tylko raz
Pytanie
Kapson1337 2
on damage of player: if {ochrona.%victim%} is true: cancel event if {ochrona.%attacker%} is true: cancel event on join: create timed bar with text "&eOtrzymales ochrone na 10 minut" to player for 10 seconds wait 11 seconds create timed bar with text "&eChcesz z niej zrezygnowac? Wpisz /Rezygnuje" to player for 10 seconds set {ochrona.%player%} to true wait 10 minutes create timed bar with text "&eTwoja 10 minutowa ochrona minela!" to player for 10 seconds set {ochrona.%player%} to false command /rezygnuje: trigger: create timed bar with text "&ePoczekaj 10 sekund! Twoja ochrona wylacza sie!" to player for 10 seconds wait 10 seconds set {ochrona.%player%} to false create timed bar with text "&eSukcesywnie wylaczono ochrone!" to player for 10 seconds
A teraz chodzi mi tu o to by /rezygnuje można było użyć tylko raz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi