Skocz do zawartości
  • 0

Co Jest Tu źle?


Jm Jocker
 Udostępnij

Pytanie

Pisze że nie mam błędów ale kiedy biore z /Sklep "Villagersowe Eq" Nie daje mi Zbroji ;(

command /seq <player>:
    trigger:
        if player has 1 sponge:
            remove 1 sponge from the player
            give 1 diamond helmet of unbreaking 10 and protection 8 named "&cVillagersowe Eq" to player's tool
            send "&aKupiles Czesc Zbroji!"
        else:
            send "&cNiemasz Tylu Gabek"
            stop

command /sklep:    
    trigger:        
        open chest with 1 rows named "&1Drop" to player        
        wait 2 tick        
        format slot 0 of player with 1 of 307 named "&8>>&cZbroje " to close
        format slot 2 of player with 1 of 310 named "&8>>&cVillagersowe Eq" with lore "&8>> &e1 Gabka"  to close then run "seq %player%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
20 minut temu, Jm Jocker napisał:

Pisze że nie mam błędów ale kiedy biore z /Sklep "Villagersowe Eq" Nie daje mi Zbroji ;(

command /seq <player>:
    trigger:
        if player has 1 sponge:
            remove 1 sponge from the player
            give 1 diamond helmet of unbreaking 10 and protection 8 named "&cVillagersowe Eq" to player's tool
            send "&aKupiles Czesc Zbroji!"
        else:
            send "&cNiemasz Tylu Gabek"
            stop

command /sklep:    
    trigger:        
        open chest with 1 rows named "&1Drop" to player        
        wait 2 tick        
        format slot 0 of player with 1 of 307 named "&8>>&cZbroje " to close
        format slot 2 of player with 1 of 310 named "&8>>&cVillagersowe Eq" with lore "&8>> &e1 Gabka"  to close then run "seq %player%"

 

Zamiast

command /seq <player>:

daj

command /seq [<player>]:

nie jestem pewny czy w 

give 1 diamond helmet of unbreaking 10 and protection 8 named "&cVillagersowe Eq" to player's tool

Nie powinno być

give 1 diamond helmet of unbreaking 10 and protection 8 named "&cVillagersowe Eq" to player 

Edytowane przez Krystian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, Krystian napisał:

Zamiast

command /seq <player>:

daj

command /seq [<player>]:

nie jestem pewny czy w 

give 1 diamond helmet of unbreaking 10 and protection 8 named "&cVillagersowe Eq" to player's tool

Nie powinno być

give 1 diamond helmet of unbreaking 10 and protection 8 named "&cVillagersowe Eq" to player 

Tak jak up :D Dajesz item graczowi a nie w miejsce slotu który akurat ma (chyba wiesz o co chodzi) :D 

I nie pisz same <text>

Dodaj do tego kwadratowe nawiasy po zewnetrznych stronach: [<text>]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie nie nie.

Gdy wykonujesz komende z GUI to ona jest tak naprawde wykonana z konsoli. Jeśli chcesz odebrać wiadomość w komendzie to musisz dać takie coś

send "wiadomosc" to player-arg

Tam gdzie definiujesz gracza (uprawnienia, dawanie przedmiotów, wiadomość itp. itd.) musisz dodać (do player) -arg (przedtym w komendzie musisz dać argument który definiuje gracza (command /cmd <player>).

Mam nadzieje że zrozumiałeś i będzie to działało, jeśli nie to oznacz mnie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /seq <player>:
	executable by: console
    trigger:
        if player-arg has 1 sponge:
            remove 1 sponge from player-arg's inventory
            give 1 diamond helmet of unbreaking 10 and protection 8 named "&cVillagersowe Eq" to player-arg
            send "&aKupiles Czesc Zbroji!" to player-arg
        else:
            send "&cNie masz Tylu Gabek" to player-arg
            stop

command /sklep:    
    trigger:        
        open chest with 1 rows named "&1Drop" to player        
        wait 2 tick        
        format slot  of player with 1 of Iron Chestplate named "&8>>&cZbroje " to close
        format slot 2 of player with 1 of Diamond Helmet named "&8>>&cVillagersowe Eq" with lore "&8>> &e1 Gabka"  to close then run "seq %player%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Eh... kombinujecie jak koń pod góre, wystarczy użyć execute...

command /seq:
    trigger:
        if player has 1 sponge:
            remove 1 sponge from the player
            give 1 diamond helmet of unbreaking 10 and protection 8 named "&cVillagersowe Eq" to player
            send "&aKupiles Czesc Zbroji!"
        else:
            send "&cNiemasz Tylu Gabek"
            stop

command /sklep:    
    trigger:        
        open chest with 1 rows named "&1Drop" to player        
        wait 2 tick        
        format slot 0 of player with 1 of 307 named "&8>>&cZbroje " to close
        format slot 2 of player with 1 of 310 named "&8>>&cVillagersowe Eq" with lore "&8>> &e1 Gabka" to close then run [execute player command "/seq"]

@Jm Jocker

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...