Skocz do zawartości
  • 0

Nagroda za kopanie


Letoowy

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{stone::%player%} = 0
on mine of stone:
	if {stone::%player%} is less or equal to 350:
		add 1 to {stone::%player%}
		if {stone::%player%} is 250:
			add (random integer between 1 and 3) of sugar cane to player
		if {stone::%player%} is 350:
			add (random integer between 1 and 3) of leather to player

Nie testowałem, ale powinno działać.

Edytowane przez TroPeK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on break of stone:
	{stone.%player%} is not set
	set {stone.%player%} to 0
on break of stone:
	add 1 to {stone.%player%}
	if {stone.%player%} is 250:
		add random integer between 1 and 3 of sugar cane to player
	if {stone.%player%} is 350:
		add random integer between 1 and 3 of leather to player
command /stone:
	trigger:
		sender is a player
		send "§7Wykopales §2%{stone.%player%}% §7stone'a."

Proszę bardzo. Na pewno działa, przetestowałem na Spigot 1.8Skript 2.2 Fixes. Gracz może także sprawdzać, ile już stone'a wykopał.
 

Pozdrawiam,
TechnicalPlay.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...