Skocz do zawartości
  • 0

Problem z GUI


Krystian

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on rightclick on villager:
	if name of villager is "&2Przerobka Narkotykow":
		execute player command "narkotykigui"

command /villp:
	trigger:
		spawn a villager
		set name of last spawned villager to "&2Przerobka Narkotykow"

command /testujemy:
	trigger:
		add 1 175 named "&2&lUnProcessing &5&lMarihuanna" to player
		add 1 338 named "&2&lUnProcessing &6&lTestosteron" to player 


command /narkotykigui:
	executable by: player
	trigger:
		wait 2 tick 
		open chest with 1 rows named "&2&lPrzerobka Narkotykow" to player
		wait 2 tick
		format slot  of player with 1 of 175 named "&2&lUnProcessing &5&lMarihuanna" to run "/mariprze %player%"
		format slot 1 of player with 1 of 338 named "&2&lUnProcessing &6&lTestosteron" to run "/testoprze %player%"
		format slot 8 of player with 1 of 166 named "&4&lWyjscie" to close	

command /mariprze [<player>]:
    executable by: console
	trigger:
		remove 1 175 named "&2&lUnProcessing &5&lMarihuanna" from player
		send "Test 1" to player
		send "Test 2" to player
		send "Test 3" to player
		give 1 diamond named "&3Przetworzona &b&lMarihuanna" to player



command /testoprze [<player>]:
    executable by: console
	trigger:
		remove 1 338 named "&2&lUnProcessing &6&lTestosteron" from player
		send "&2Test" to player

Powinno działać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, Ixidi napisał:

on rightclick on villager:
	if name of villager is "&2Przerobka Narkotykow":
		execute player command "narkotykigui"

command /villp:
	trigger:
		spawn a villager
		set name of last spawned villager to "&2Przerobka Narkotykow"

command /testujemy:
	trigger:
		add 1 175 named "&2&lUnProcessing &5&lMarihuanna" to player
		add 1 338 named "&2&lUnProcessing &6&lTestosteron" to player 


command /narkotykigui:
	executable by: player
	trigger:
		wait 2 tick 
		open chest with 1 rows named "&2&lPrzerobka Narkotykow" to player
		wait 2 tick
		format slot  of player with 1 of 175 named "&2&lUnProcessing &5&lMarihuanna" to run "/mariprze %player%"
		format slot 1 of player with 1 of 338 named "&2&lUnProcessing &6&lTestosteron" to run "/testoprze %player%"
		format slot 8 of player with 1 of 166 named "&4&lWyjscie" to close	

command /mariprze [<player>]:
    executable by: console
	trigger:
		remove 1 175 named "&2&lUnProcessing &5&lMarihuanna" from player
		send "Test 1" to player
		send "Test 2" to player
		send "Test 3" to player
		give 1 diamond named "&3Przetworzona &b&lMarihuanna" to player



command /testoprze [<player>]:
    executable by: console
	trigger:
		remove 1 338 named "&2&lUnProcessing &6&lTestosteron" from player
		send "&2Test" to player

Powinno działać :P

Własnie nie działa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Ixidi napisał:

zle wytabowany + zamien id itemkow na nazwy angielskie.

I jeszcze ta linijka:


format slot  of player with 1 of 175 named "&2&lUnProcessing &5&lMarihuanna" to run "/mariprze %player%"

Wpisz nr slotu

Wszystko poprawiłem ale w consoli wyskakuje ze niby nie ma takiej komendy :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...