Skocz do zawartości
  • 0

Mob Spawner


Salik

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on break of Mob Spawner:	if player have permission "drop.spawner":		if player's tool is diamond PickAxe:			if enchant of player's tool is "Silk Touch":				cancel event				set event-block to air				drop 1 event-block at location of event-block			else:				send "Zły enchant"		else:			send "Zły przedmiot"	else:		send "&4Nie wypadł spawner, ponieważ nie masz odpowiedniej permissi"

ew możesz jeszcze to:

on break of Mob Spawner:	if player have permission "drop.spawner":		if player's tool is diamond PickAxe:			if enchant of player's tool is "Silk Touch":				cancel event				set event-block to air				drop 1 Mob Spawner at location of event-block			else:				send "Zły enchant"		else:			send "Zły przedmiot"	else:		send "&4Nie wypadł spawner, ponieważ nie masz odpowiedniej permissi"
Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość DonFallingCookie

Ale wtedy wydropi spawner świnek O.o i tak na czystym mc zawsze dropi spawner świnek po wykopaniu go narzędziem z slik touch ;F

Nie wiem czy coś to pomoże:

on break of mob spawner:	if player's tool is enchanted with slik touch:		set {_x} to event block		cancel event		set event-block to air		drop {_x} at location of event-block
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ok sprawdziłem oba i tak: Slupik pierwsza wersja nie działa, drugiej nie widziałem za chwile sprawdzę. Cookie skrypt nie działa pozmieniałem troszkę ( np. taka mała literówka jak "slik" ) i działa ale wywala normalne spawnery. I tak, może dropić zwykły, ale dobrze by było jakby dropił ten co był ustawiony.

 

PS. Sory za skróty nazw ale tak szybciej :p

 

PS2. Sprawdziłem drugą wersję skryptu i też nie działa, ale w konsoli wylatuje coś w stylu ze else musi być od razu po if

Edytowane przez Salik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

'players' is not an item stack <MobSpawner.sk, line 4: if enchant of player's tool is "Silk Touch":'>

'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section <MoSpawner.sk, line 8: else:'>

 

W obu skryptach to samo 

if player's tool is enchanted with silk touch:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...