Skocz do zawartości
  • 0

Zapis lokalizacji / Telelport


DeLajt
 Udostępnij

Pytanie

Witam może mi ktoś napisać kod:

Gdy gracz posiada item "Zwoj Teleportacji" ( papier ) to po kliknięciu PPM zapisuje się lokalizacja w której się znajduje, a papier zmienia nazwę na "Zwoj Teleportacji | Kordy x: y: z: " I pod nazwą itemka pokazują się zapisane kordy. 

Po ponownym użyciu PPM item ponownie zmienia kordy, a po kliknięciu LPM po 5 sek bezruchu teleportuje gracza do zapisanej pozycji i usuwa zwój. 

 

Z góry dzięki :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on rightclick:
	if player is holding paper named "&6Zwoj teleportacji":
		set {lokacja.%player%} to location of player
		set name of player's tool to "&6Zwoj teleportacji &8(ZAPISANY)" 
		set lore of player's tool to "&7Kordynaty: &6%{lokacja.%player%}%"
	if player is holding paper named "&6Zwoj teleportacji &8(ZAPISANY)" with lore "&7Kordynaty: &6%{lokacja.%player%}%":
		set {lokacja.%player%} to location of player
		set name of player's tool to "&6Zwoj teleportacji &8(ZAPISANY)"
		set lore of player's tool to "&7Kordynaty: &6%{lokacja.%player%}%"

on leftclick:
	if player is holding paper named "&6Zwoj teleportacji &8(ZAPISANY)" with lore "&7Kordynaty: &6%{lokacja.%player%}%":
		set {spawn.posx} to x-location of player
		set {spawn.posy} to y-location of player
		set {spawn.posz} to z-location of player
		set {spawn.time} to 5
		send "&6Teleportacja na spawn za &75 sekund&6! Nie ruszaj sie!"
		wait 1 second
		loop {spawn.time} times:
			if difference between x-location of player and {spawn.posx} is bigger than 0.5:
				send "&cTeleportacja przerwana!"
				stop
			if difference between y-location of player and {spawn.posy} is bigger than 0.5:
				send "&cTeleportacja przerwana!"
				stop
			if difference between z-location of player and {spawn.posz} is bigger than 0.5:
				send "&cTeleportacja przerwana!"
				stop
			remove 1 from {spawn.time}
			if {spawn.time} is 0:
				teleport player to {lokacja.%player%}
				send "&6Teleportacja.."
				stop
			wait 1 second #Ta linijka musi być więc w razie czego nie usuwaj!
		stop

Testowane ;) 

Kordynaty są zapisane w opisie przedmiotu (trzeba na niego najechać). 

Edytowane przez Fadex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...