on rightclick on a villager:if the villager name is "&6John"
loop all entities in radius 5 around player:
loop-entity is villager:set{_x} to true
exit loop
if{_x}:
send "&"
Chcialbym się spytać i prosić o kod jezeli się da.
Czy da się wychwycić który gracz go KLIKNĄŁ i czy on napisał TAK/NIE.
Czyli, podchodzę od villagera "&6John" klikam go PPM.
On pisze &.
Ja piszę TAK. I wtedy On pisze np.
"Dobrze, więc przynieś x czegoś."
Idę po to, przychodzę i znowu PPM.
I wtedy juz pisze np.
"Masz to o co prosilem ?"
Piszę znów TAK.
Wtedy mi to zabiera,
a dostaje to co sobie ustawie {to juz moja kwestia, to akurat umiem xD}
Wiadomosci jak cos to umiem sam pisac XD
Tylko chodzi mi glownie o to, by wychwycic, ze to ON to napisal ( w tym przypadku JA ).
Pytanie
Thorgal 21
Moj kod to \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
Chcialbym się spytać i prosić o kod jezeli się da.
Czy da się wychwycić który gracz go KLIKNĄŁ i czy on napisał TAK/NIE.
Czyli, podchodzę od villagera "&6John" klikam go PPM.
On pisze &.
Ja piszę TAK. I wtedy On pisze np.
"Dobrze, więc przynieś x czegoś."
Idę po to, przychodzę i znowu PPM.
I wtedy juz pisze np.
"Masz to o co prosilem ?"
Piszę znów TAK.
Wtedy mi to zabiera,
a dostaje to co sobie ustawie {to juz moja kwestia, to akurat umiem xD}
Wiadomosci jak cos to umiem sam pisac XD
Tylko chodzi mi glownie o to, by wychwycic, ze to ON to napisal ( w tym przypadku JA ).
Edytowane przez InkryptoOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi