Skocz do zawartości
  • 0

Jak wychwycic czy ten gracz to napisal ?


Thorgal
 Udostępnij

Pytanie

Moj kod to \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/

on rightclick on a villager:
    if the villager name is "&6John"
            loop all entities in radius 5 around player:
            loop-entity is villager:
                set {_x} to true
                exit loop
        if {_x}:
            send "&"

Chcialbym się spytać i prosić o kod jezeli się da.

Czy da się wychwycić który gracz go KLIKNĄŁ i czy on napisał TAK/NIE.

Czyli, podchodzę od villagera "&6John" klikam go PPM.

On pisze &.

Ja piszę TAK. I wtedy On pisze np.

"Dobrze, więc przynieś x czegoś."

Idę po to, przychodzę i znowu PPM.

I wtedy juz pisze np.

"Masz to o co prosilem ?"
Piszę znów TAK.

Wtedy mi to zabiera, 

a dostaje to co sobie ustawie {to juz moja kwestia, to akurat umiem xD}

Wiadomosci jak cos to umiem sam pisac XD

Tylko chodzi mi glownie o to, by wychwycic, ze to ON to napisal ( w tym przypadku JA ).

Edytowane przez Inkrypto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zrob tak, jak ktos kliknie na villagera prawym przyciskiem myszy, to oprocz tych wiadomosci ustawia mu sie zmienna {wybieranie.%player%} na true.

Do tego dorabiasz event on chat i ogarniasz, że jeśli wiadomość to tak, to wtedy dostaje informacje, ze wybral zadanie i dzieje sie to co ma sie dziac dalej, jesli napisze nie, to ustawia sie ta zmienna wyzej na false (tak jak jest domyslnie) ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...