Skocz do zawartości
  • 0

Czyczczenie Itemu z eq


Grzegorz Matysiak

Pytanie

Witam potrzebuje pomocy kto napisze mi skrypt na czyszczenie jednego itemu z eq mianowicie iron sword named "&2&l1vs1 &8» &aWybierz Arene" gdy gracz przechodzi przez portal na chestpvp podpowiem ze to 1 serwer i chce zeby miecz zniknął jak gracz wybierze tryb chestpvp plugin do teleprtacji na mape chestpvp to Multivers Portal i Multiverse core świat z mapą chestpvp nazywa sie world coś w stylu 

 

mv tp world:
    clear player 200 of iron sword named "&2&l1vs1 &8» &aWybierz Arene"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@bvcz

Jak pewnie udało Ci się wyczytać, czytając ze zrozumieniem ten temat, że on nie ma takiego skriptu - to multiverse

@Grzegorz Matysiak

Takiego czystego sposobu nie ma, ale tam gdzie masz portal z multiverse, możesz dać np. jakąś gąbkę, a następnie po wejściu na tą gąbke, wykonywać podany wyżej effect. Pokombinuj ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
O 12.02.2016 at 23:18, jahumen napisał:

@bvcz

Jak pewnie udało Ci się wyczytać, czytając ze zrozumieniem ten temat, że on nie ma takiego skriptu - to multiverse

@Grzegorz Matysiak

Takiego czystego sposobu nie ma, ale tam gdzie masz portal z multiverse, możesz dać np. jakąś gąbkę, a następnie po wejściu na tą gąbke, wykonywać podany wyżej effect. Pokombinuj ;) 

Spróbuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /mvset:
	permission: mv.set
	trigger:
		if {mv::sets::*} doesn't contain location of block under player:
			add location of block under player to {mv::sets::*}
			message "&8[&eMVSET&8] &aSuccess while adding block location to list."
			stop
		else:
			message "&8[&eMVSET&8] &cError while adding block location to list. This location is already in list."
			stop

command /mvdel:
	permission: mv.del
	trigger:
		if {mv::sets::*} contains location of block under player:
			remove location of block under player from {mv::sets::*}
			message "&8[&eMVDEL&8] &aSuccess while removeing block location from list."
			stop
		else:
			message "&8[&eMVDEL&8] &cError while removeing block location from list. List doesn't contain this location."
			stop

command /mvsets:
	permission: mv.sets
	trigger:
		message "&a&lAvailable MVSET locations:"
		if {mv::sets::*} isn't empty:
			loop {mv::sets::*}:
				message "&7- &a%loop-value%"
		else:
			message "&7- &cNo MVSET locations available."
		message "&a-----"
		stop

command /mvitem [<text="help">] [<text>]:
	permission: mv.item
	trigger:
		if arg 1 is "help":
			message "&a&lAvailable types:"
			message "&7/mvitem add [item]"
			message "&7/mvitem del [item]"
			message "&7/mvitem list"
			stop
		if arg 1 is "add":
			if arg 2 isn't set:
				message "&8[&eMVITEM&8] &cUsage: /mvitem add [item]"
				stop
			else:
				set {_it} to arg 2 parsed as items
				if {mv::items::*} contains {_it}:
					message "&8[&eMVITEM&8] &cError while adding item to list. This item is already in list."
					stop
				else:
					add {_it} to {mv::items::*}
					message "&8[&eMVITEM&8] &aSuccess while adding item to list. Added %{_it}% to list."
					stop
		if arg 1 is "del":
			if arg 2 isn't set:
				message "&8[&eMVITEM&8] &cUsage: /mvitem del [item]"
				stop
			else:
				set {_it} to arg 2 parsed as items
				if {mv::items::*} doesn't contain {_it}:
					message "&8[&eMVITEM&8] &cError while removeing item from list. List doesn't contain this item."
					stop
				else:
					remove {_it} from {mv::items::*}
					message "&8[&eMVITEM&8] &aSuccess while removeing item from list. Item %{_it}% has been removed from list."
					stop
		if arg 1 is "list":
			message "&a&lActual items in list:"
			if {mv::items::*} isn't empty:
				loop {mv::items::*}:
					message "&7- &a%loop-value%"
			else:
				message "&7- &aNo items in list."
			message "&a-----"
			stop

on any movement:
	loop {mv::sets::*}:
		if "%location of block under player%" is "%loop-value%":
			loop {mv::items::*}:
				set {_it} to loop-value parsed as items
				remove {_it} from player
			if {mv::message} isn't set:
				message "&a&lThe following items has been removed from your inv:"
				loop {mv::items::*}:
					message "&7- &a%loop-value%"
				message "&a-----"
				stop

Idk czy działa, ale masz ^^ Jak by co to pisaj. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...