every 5 seconds: {SW.number} is 1: {SW.wygrana} is false: {SW.mode} is 2: loop players in world "skywars": set {SW.wygrana} to true broadcast "&6+&7-----------------------------------&6+" to "skywars" broadcast " &aWygrales(as) arene!" to "skywars" broadcast "&6+&7-----------------------------------&6+" to "skywars" broadcast " &6Zdobyto lacznie 20 Monet!" to "skywars" broadcast "&6+&7-----------------------------------&6+" to "skywars" play level_up at loop-player with pitch 1 wait 5 seconds teleport loop-player to {tp.spawn} wait 5 ticks loop players: add 20 to {money.gracz.%loop-player-2%} set {SW.gracz.%loop-player-2%} to false set {SW.number} to 0 set {SW.mode} to 0 set {SW.start} to false set {SW.wygrana} to false execute console command "wr rebuild skywars"
ale gdy już ktoś wygra arenę to wszystko jest git ale gdy dołączam 2 raz do areny to już nie dodaje do tych zmiennych graczy i ani nie pisze ze gracz dołączył do areny ani nic czekałem 3min aby opadła bariera ale nic się nie stało
Pytanie
adek1990 31
Witam, mam problem ponieważ mam taki kod:
ale gdy już ktoś wygra arenę to wszystko jest git ale gdy dołączam 2 raz do areny to już nie dodaje do tych zmiennych graczy i ani nie pisze ze gracz dołączył do areny ani nic czekałem 3min aby opadła bariera ale nic się nie stało
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi