Skocz do zawartości

PanFrejk

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez PanFrejk

  1. PanFrejk

    wł/wył cobbla

    Napisałby ktoś skrypt na wyłączanie i włączanie dropu cobbelstona przez ikone w gui? Po wpisaniu komendy drop otwiera się gui (to z Skquery) z jednym itemem - cobbelstonem. Po kliknięciu na niego wyłączamy drop ze stona a po ponownym naciśnięciu włączamy. I żeby ten item w gui miał nazwe: Drop cobbla: wł/wył zależy od tego co zrobimy.
  2. PanFrejk

    Losowy Drop

    Napisze ktoś kod w którym po wykopaniu moss stona'a nazwanego "Cobbelx" wypada jeden z itemów (kox jabłko, perła, blok diamentu, blok emeraldu i tnt)?
  3. PanFrejk

    Crafting

    Co w tym jest nie tak: on load: set {_nazwa} to "&2CobbleX" Recipe.new{ {_nazwa} } {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{1, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{2, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{3, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{4, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{5, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{6, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{7, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{8, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerIngredient{9, 64 Cobblestone} {_nazwa}.Recipe.registerResult{1 Sponge of Unbreaking 10 named "&2CobbleX"} {_nazwa}.Recipe.register Błędy są dwa: w 3 i w 14 linijcie takie same: is not a boolean (yes/no) Mam najnowszą wersje wildskirpta
  4. PanFrejk

    Gui

    Nie działa, nwm czy sobie chciałeś post nabić ale nic nie poprawiłeś.
  5. PanFrejk

    Gui

    Co jest nie tak? command /stone: aliases: drop, kamien trigger: open chest with 2 rows named "&e&lSzansa na drop" to player format slot 0 of player with 1 of diamond named "&7Diament: {diament.%player%}%" with lore "&6Ilosc Dropu: &21||Ilosc Dropu z for: &22-4||&6Poziom Kopania: &2dowolny||Kilof: &2Dowolny" to close
  6. PanFrejk

    Drop Cobbla

    Jest jakiś kod w skrypcie na dropienie cobbla automatycznie do eq Bo jak mam taki np. to mi lekko laguje przy kopaniu tzw. skrypt nie wyrabia, nie jest to płynne i mi tak na 0,1 sekundy cofa ten blok on mine of stone: cancel event set block to air give 1 cobblestone to player Czy może tylko ja tak mam bo za mało ramu?
  7. no i fajnie, robiłem tak i za ch*ja nie działało xD
  8. Mam taki kod: variables: {zloto::%player%} = 20 on mine of stone: chance of {zloto::%player%}%: give gold ingot to the player Chce żeby był taki procent złota jaki jest w zmiennej (przyda mi się to do sklepu np: jak kupi to doda mu się do zmiennej 1.0 i będzie miał zamiast te 20% to 21%) No i jest problem bo gdy kopie stona to drop złota jest jak by było 4% a nie 20 ;C
  9. Dobra działa, dzięki. Już z wprawy wyszedłem.
  10. PanFrejk

    Drop (zmienna)

    Witajcie, jak to zrobić ;c: variables: {zloto.%player%} = 3.5 on mine of stone: chance of {zloto.%player%}: drop 1 gold ingot to the player Jak kopie to co klocek wypada mi złoto, a chce żeby dropiło tak jak jest w zmiennej czyli 3,5 procenta.
  11. PanFrejk

    Sklep z punktami

    O to mi chodziło, zaraz sprawdze na serwerze czy działa ale to już sobie poradze!
  12. PanFrejk

    Sklep z punktami

    Witajcie, mam prośbe o napisanie dla mnie takiego o to kodu: Mam sobie zmienną jakąś tam (wymyślcie) Jak użyje komendy /wymiana to otwiera się okno od skrzyni i tam jest np: diament. Jak klikniemy na ten diament to zabierze nam z tej zmiennej 10000 punktów i wykona inną komende np: /drop. Jak nie będziemy mieć w tej zmiennej tych 10k puntków to nie wykonuje tej komendy i pisze nam wiadomość że nie możemy tego kupić.
  13. ehh... dzięki też tak robiłem dokładnie tylko oddzielnie (nwm czy ma to jakieś znaczenie) i nie działało dzięki xD
  14. Witajcie, Mam prośbe - mam taki o to skrypt/kod na kopanie: command /stone: trigger: send "&7Masz Aktualnie &3%{lvl::%player%}% poziom &7kopania" send "&7(Pamietaj co tysiac kamienia nowy poziom!)" on break: add 1 to {punkty::%player%} {punkty::%player%} is 200: add 1 to {lvl::%player%} remove 200 from {punkty::%player%} send "Awansowales na %{lvl::%player%}% poziom" Chodzi w skrócie o to, że im więcej stona wykopiemy tym większy będziemy mieć lvl I jak do tego dodać by jak osiągnie gracz 20 lvl to otrzyma jakiś przedmiot (ja już ustawie jaki)
  15. PanFrejk

    Drop Zmienna v2

    Dzięki ale już wcześniej sb poradziłem, takie easy peasy a się z tym męczyłem przez 2h xD
  16. PanFrejk

    Drop Zmienna v2

    Witajcie, Napisz ktoś skrypt polegający na: są dwie zmienne {punkty.%player%} i {lvl.%player%} Gdy kopiemy stona po wykopaniu każdego klocka dodaje się 1 do punkty.%player%. Jak mamy 200 punktów to zmiennia się zmienna lvl.%player% do 2. I tak by ktoś zrobił to 5 lvl co 200 punktów. Czyli co 200 klocek wykopany awansujemy o 1 lvl. Będę w ch*j wdzięczny ;)
  17. PanFrejk

    Drop - Zmienna

    Dzięki, wiedziałem jak to zrobić, ale na żaden kur... sposób nie działało.
  18. PanFrejk

    Drop - Zmienna

    Witajcie, Mam prośbę o kawałek skryptu. Kopie Stona i za każdy wykopany klocek dodaje się do zmiennej pkt.%player% 1 wartość. Jeśli gracz będzie miał 100 to pisze mu: Gratulacje osiągnąłeś 2 lvl, i tak dalej do 5 lvl: 100,200,300,400,500 Będę wdzięczny w ch*j jak ktoś to napisze ;)
  19. PanFrejk

    Zamiana Wiadomości

    Witajcie, Mam prośbe a zarazem pytanie. Da rade zrobić w skrypcie, a nie tak boleśnie w essentials aby jeśli gracz wpisze komende do której nie ma dostępu: wyskoczy mu podstawowy tekst z pl. ess.: You don;t ha.... i tak dalej. A można zrobić jeśli wyskoczy taka wiadomość to za pomocą on chat: replace all. zmieniało automatycznie ten tekst na mój wybrany?
  20. Nie zmienisz tego w skript, przecież masz taką opcje w pluginie essentials. Musisz to zmienić w essentials.jar przez jakiś edytor tekstowy. Jest też możliwość zmienienia tego w bukkit.yml, lub w pluginie zmieniającym wiadomości
  21. PanFrejk

    Captcha

    Jeśli chcesz przez to zrobić anty afk, to NIE RÓB TEGO! Nie chciał bym grać na takim serwerze gdzie po wykopaniu 200 klocków musze coś wpisywać, wk*rwiał bym się. Jak chcesz zrobić anty afk to moge napisać że jeśli stoisz 5 min. to wyrzuca.
  22. PanFrejk

    Drop

    on mine of stone: if player tool is pickaxe of fortune 3: chance of 2.5%: drop 1 diamond
  23. Umrze od ostrego ruchania w strake (osoby 13 w dół {w tym norbi który zaraz mi da punkty bo nie zrozumie;C}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...