Skocz do zawartości

Enzzo

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Treść opublikowana przez Enzzo

  1. Poszukuję budowniczych, małe budowle do wykonania nic wielkiego. Przyda się każda pomoc, wymóg jest jeden: trzeba umieć budować. Kontakt Discord: Enzzo#1024
  2. Enzzo

    znikanie bloków

    Proszę bardzo permisja: postaw.noteblocki
  3. Enzzo

    znikanie bloków

    Gracz który ma permisje ma omijać restrykcje stawiania notebloków?
  4. Enzzo

    znikanie bloków

    Proszę bardzo, skrypt sprawdzany działa
  5. Oto kod, który dodaje do /kitgracz cooldown 5 minut jeśli chcesz zmienić ten czas wystarczy w linijce: if difference between {kitgracz.%player%} and now is smaller than 5 minutes: zmienić ostatnie wartości na takie które Ci odpowiadają
  6. Działa, sprawdzone. Aby gracz wyświetlał się w sekcji Administracja musi posiadać permisje lista.administracja
  7. Po wpisaniu komendy /losowanie Przydziela dla zmiennej {_x} liczbę od 0 do 100 i gdy liczba jest większa bądź równa 50 to wysyła wygraną, a gdy jest mniejsza od 50 to wysyła przegraną. Sprawdzane działa, pozdrawiam
  8. Enzzo

    problem z losowaniem

    Pokaz błąd z konsoli
  9. Enzzo

    Uzupełnianie gui

    Powinieneś wpisać gray stained glass pane W skripcie gdy dajesz nazwę itemu zamiast _ wpisujesz po prostu spacje.
  10. Możliwe że masz op albo * na koncie na którym sprawdzasz czy limit działa. Spróbuj dodać permisje protectionstones.limit.1 Zabrać sobie op i *, moim zdaniem powinno działać
  11. Plugin: https://www.spigotmc.org/resources/emoji❤.61432/ I wszystko działa, pozdrawiam
  12. variables: {czas.%player%} = "%now%" command /pomocc: permission: komenda.pomoc trigger: if difference between {czas.%player%} and now is smaller than 5 minutes: send "Pomoc mozesz sprawdzic co 5 minut!" stop send "Oto twoja pomoc!" set {czas.%player%} to now stop Jeśli chcesz dodać permisje to musisz to zrobić w powyższy sposób Umieść zaraz za komendą linijkę: permission: komenda.pomoc
  13. variables: {czas.%player%} = "%now%" command /pomocc: trigger: if difference between {czas.%player%} and now is smaller than 5 minutes: send "Pomoc mozesz sprawdzic co 5 minut!" stop send "Oto twoja pomoc!" set {czas.%player%} to now stop Poprawiony kod, sprawdzany działa na 100%
  14. Permisja to jest: protectionstones.limit.x gdzie x jest liczbą która oznacza ile dany gracz może posiadać działek. Jeśli nie działa powyższa permisja powiedz jaki masz plugin na permisje oraz pokaż screen z tego jakie permisje posiada ranga gdzie nie działa limit.
  15. Najlepsza wersja skripta, która wyszła: https://github.com/SkriptLang/Skript/releases/download/2.6/Skript.jar Nowszej nie pobieraj bo jest zbugowana.
  16. Enzzo

    Gui w gui

    Jest taka możliwość. Oto przykładowy kod: command /gui: trigger: open chest with 5 row named "&fGUI" to player wait 2 ticks format slot 22 of player with 1 of green wool named "&aNacisnij, aby przejsc dalej" to run [execute player command "/potwierdzenie"] command /potwierdzenie: trigger: open chest with 1 row named "&fPOTWIERDZENIE" to player wait 2 ticks format slot 3 of player with 1 of green wool named "&aPotwierdz" to close format slot 5 of player with 1 of red wool named "&cOdrzuc" to close Na koniec formatowanego slotu dodajesz: to run [execute player command "/komenda"] Gdy to dodasz to jeśli gracz naciśnie na item przeniesie go do gui które jest pod komendą.
  17. command /chest: trigger: open chest with 6 row named "&fCHEST" to player wait 2 tick format slot 0 of player with 1 of dirt to close format slot 1 of player with 1 of dirt to close Jeśli chcesz dodać kolejne miejsca w eq wystarczy dodawać kolejne linijki format slot 2 of player with 1 of dirt to close należy zmieniać tylko numer slotu. Jeśli chcesz aby chest był mniejszy zmień sobie: open chest with 6 row named "&fCHEST" to player liczbę przed row Liczę na naj
  18. options: nazwaswiata: world nazwaregionu: spawn on place: execute console command "/rg flag {@nazwaregionu} pvp deny -w {@nazwaswiata}" Skrypt działa w 100%, był sprawdzany Liczę na naj
  19. on death of player: loop drops: chance of 50%: add loop-item to {item::%player%::*} remove loop-item from drops on respawn: {item::%player%::*} is set give {item::%player%::*} to player delete {item::%player%::*} Testowane działa w 100% Liczę na naj
  20. variables: {bitcoin} = 72200 every 1 minute: set {bitcoin} to random integer between 0 and 50 on script load: send " " to all players send " " to all players send "&6Aktualna cena bitcoina wynosi: %{bitcoin}%$" to all players send " " to all players send " " to all players command /cenabitcoina: trigger: send "&6Aktualna cena bitcoina wynosi: %{bitcoin}%$" command /kryptowaluty: trigger: send "&8---------[][][]----------" send "&a/bitcoin - &8Sprzedajesz Bitcoina" send "&8---------[][][]----------" command /sprzedajbitcoin: trigger: if player has 1 of sunflower named "&e&lBitCoin": execute console command "minecraft:clear %player% sunflower 1" execute console command "eco give %player% %{bitcoin}%" send "&cPomyslnie Sprzedales Bitcoina" on place of sandstone: if tool is sandstone named "&aKoparka": wait 7 minutes chance of 10%: send "&8>> &aWykopałeś bitcoina!" give 1 sunflower named "&e&lBitCoin" to player stop Poprawiony skrypt, działa w 100% Jeśli chcesz żeby były inne ceny to wystarczy zmienić ostatnia liczbę w: set {bitcoin} to random integer between 0 and 50 Liczę na naj
  21. command /ro [<text>] [<number>] [<number>] [<text>] [<text>]: trigger: if player has permission "octopusmc.random_offer.*": if arg 1 is not set: send "" send " &7/ro add (Value) (place [1-5]) (type) (name)" send " &7/ro del (type) (place [1-5])" send "" send " &7Types: daily, weekly, month" stop else: if arg 1 is "add": if arg 2 is set: if arg 3 is set: if arg 4 is "daily": if arg 5 is set: if {octopusmc::offers::1::daily::*} contains arg 5: send "{@p} &cTaka oferta jest juz dodana!" stop send "{@p} &aPomyslnie dodales oferte &e%arg 5% &ao wartosci &7%arg 3%" add arg 5 to {octopusmc::offers::1::daily::*} set {octopusmc::offers::1::daily.cost::%arg 5%} to arg 3 stop else: send "{@p} &c&lERROR arg-5" stop else: send "{@p} &c&lERROR arg-4" stop else: send "{@p} &c&lERROR arg-3" stop else: send "{@p} &c&lERROR arg-2" stop else: send "{@p} &c&lERROR arg-1" stop else: send "{@p} {@noperm}" stop Poprawiony kod, działa w 100% testowane. Nie miałeś dodanych else: Oraz w komendzie po każdym argumencie brak spacji Liczę na naj
  22. command /cc: trigger: loop all players: if loop-players doesn't have permission "chat.bypass": loop 10 times: send "" to loop-players Powyższy kod działa następująco: Gdy gracz ma permisje chat.bypass, to nic nie pokazuje się na chacie. Lecz gdy gracz nie posiada permisji chat.bypass, wtedy widzi wyczyszczony chat.
  23. Enzzo

    problem z losowaniem

    command /test: trigger: send "losowanie liczb" loop 3 times: set {_a} to random integer between 1 and 2 if {_a} is 1: send "Wylosowano %{_a}%" if {_x} is 2: send "Wylosowano %{_a}%" send "skonczono losowanie liczb" stop Poprawione, działa testowane Zamiast: if {_a} is "1": if {_x} is "1": Musi być: if {_a} is 1: if {_x} is 1:
  24. variables: {czas.%player%} = "%now%" command /pomocc: trigger: if difference between {czas.%player%} and now is smaller than 5 minutes: send "Pomoc mozesz sprawdzic co 5 minut!" stop send "Oto twoja pomoc!" set {czas.%player%} to now stop Testowane działa
  25. json("%player%","[TAK]||cmd:/tpaccept||ttp:Nacisnij aby zaakceptowac|| [NIE]||cmd:/tpdeny||ttp:Nacisnij aby odrzucic") Aby powyższy kod działał potrzebujesz dodatek json.sk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...