Skocz do zawartości

US3R .

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    196
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Treść opublikowana przez US3R .

  1. US3R .

    Generator

    options: #nazwa bloku block: &6Generator złota command /daj: trigger: give gold block named "{@block}" to player on place: if player is holding gold block named "{@block}": set {generator_zlota::%event-block%} to true set event-block to gold ore on break: if {generator_zlota::%event-block%} is true: set block to bedrock wait 2 real seconds set block to gold ore
  2. dla innych https://github.com/gyurix/SpigotLib/releases/tag/10.2.6 naprawia sprawę
  3. dzięki, już wszystko wiem. tylko co do funkcji zmiany stringu na itemtype, jest błąd którego nie jestem w stanie rozwiązać
  4. dobra teraz zauważyłem że problem jest w zapisywaniu itemów do zmiennej z bazy. gdy używam set {_test::*} to objects in column "column" from result of query "select column from table" and close to zmienna przechowuje wartość tylko tekst cały: czyli #wychodzi loop {_lista::*}: send "%loop-value% #tutaj wychodzi diamond and emerald #zamiast loop {_lista::*}: send "%loop-value% #chciałbym żeby wycodziło diamond send "%loop-value% #emerald jest jakaś szansa na przywrócenie tego do normalnej zmiennej z listą? @knugi
  5. itemy zapisuja sie normalnie np. diamond helmet, bedrock and diamond. ale problem jest w tym ze to tego nie chce "konwertowac" loop {items::*}: set {_item} to loop-value parsed as itemtype wydaje mi się że powinno działać normalnie, ale itemów nie nadaje. błędów brak możesz podać kawałek kodu z tym konwerterem? @knugi edit. zauważyłem że pojedynczy item normalnie nadaje, ale gdy dodam kolejny item rozdzielając and ex. diamond and emerald wtedy skrypt nie nadaje
  6. zatem, w skrypcie zapisuje treść z bazy danych do listy "jako tekst" set {variable::*} to objects in column "column" from result of query "select column from table" and close w treści zmiennej znajdują się przedmioty z ekwipunku gracza, zapisane w normalnej formie zmiennej listy ex. crafting table, diamond and emerald. problem polega na tym że po "przeprasowaniu" wartości do itemtype skrypt nie nadaje przedmiotów do ekwipunku loop {variable::*}: set {_item} to loop-value parsed as itemtype give {_item} to player na czym polega problem?
  7. fajnie o to chodziło, dzięki
  8. US3R .

    Logowanie

    żeby zrobić komende do logowania musisz zapisać hasło które podajesz przy rejestracji command /pass [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg-1 is "register": if arg-2 is set: if arg-3 is set: set {registered::%arg-2%} to true set {password::%arg-2%} to arg-3 send "zarejestrowales gracza %arg-2%" stop if arg-2 is "login": if arg-3 is {password::%arg-3%}: set {logged::%arg-2%} to true send "zalogowales gracza %arg-2% stop
  9. cześć piszę sobie teraz używając skQuery i mam problem z zapisaniem query "SELECT" do zmiennej wie ktoś może jak to zrobić? xD nie działa: command /testdb [<text>]: trigger: set {_test} to update "SELECT uuid FROM mc_users WHERE nickname = '%player%'" send "%{_test}%" działa, ale gdzie się zapisuje? command /testdb [<text>]: trigger: update "SELECT uuid FROM mc_users WHERE nickname = '%player%'"
  10. US3R .

    Sprawdzenie slotu

    @LuckyPotato ehh, nie chodzi mi o gui + używanie format slotu, może dam cały kod... options: loc: ../../wsEffects/config.yml on load: if folder "../../wsEffects" doesn't exists: create folder "../../wsEffects" send "[wsEffects] Stworzono folder" to console if file "../../wsEffects/config.yml" doesn't exists: create folder "../../wsEffects/config.yml" send "[wsEffects] Stworzono plik konfiguracyjny" to console if {wsEffects.loaded} is not set: set yaml value "Config" from file "{@loc}" to "" set yaml value "Config.guiName" from file "{@loc}" to "&8» &2Efekty" set yaml value "Effects" from file "{@loc}" to "" set yaml value "Effects.1.slotInGui" from file "{@loc}" to "11" set yaml value "Effects.1.itemInSlot" from file "{@loc}" to "diamond pickaxe" set yaml value "Effects.1.nameInSlot" from file "{@loc}" to "&8» &6Haste 2" set {wsEffects.guiName} to yaml value "Config.guiName" from file "{@loc}" set {wsEffects::effects::*} to yaml nodes "Effects" from file "{@loc}" loop {wsEffects::effects::*}: set {wsEffects.%loop-value%.slotInGui} to yaml value "Effects.%loop-value%.slotInGui" from file "{@loc}" set {wsEffects.%loop-value%.itemInSlot} to yaml value "Effects.%loop-value%.itemInSlot" from file "{@loc}" set {wsEffects.%loop-value%.nameInSlot} to yaml value "Effects.%loop-value%.nameInSlot" from file "{@loc}" set {wsEffects.loaded} to true command /efekty [<text>]: trigger: open chest with 3 rows named "%{wsEffects.guiName}%" to player wait 1 ticks loop 27 times: set slot loop-number -1 of player's current inventory to black glass named " " loop {wsEffects::effects::*}: set {_item} to {wsEffects.%loop-value%.itemInSlot} parsed as item type set {_slot} to {wsEffects.%loop-value%.slotInGui} parsed as number set {_slot} to {_slot} - 1 set slot {_slot} of player's current inventory to {_item} named "%{wsEffects.%loop-value%.nameInSlot}%" stop command /wsEffects [<text>]: permission: * permission message: &8» &cBrak dostepu! trigger: if arg-1 is not set: send "&8» &cUzycie: /wsEffects create/reload" stop if arg-1 is not "create" or "reload": send "&8» &cUzycie: /wsEffects create/reload" stop if arg-1 is "create": clear {wsEffects.loaded} send "&8» &aTworzenie pliku konfiguracyjnego!" execute console command "sk reload %script%" send "&8» &aStworzono!" stop if arg-1 is "reload": send "&8» &aPrzeladowanie skryptu!" set {wsEffects.guiName} to yaml value "Config.guiName" from file "{@loc}" set {wsEffects::effects::*} to yaml nodes "Effects" from file "{@loc}" loop {wsEffects::effects::*}: set {wsEffects.%loop-value%.slotInGui} to yaml value "Effects.%loop-value%.slotInGui" from file "{@loc}" send "&8» &aPrzeladowano!" stop on inventory click: inventory name of current inventory of player is "%{wsEffects.guiName}%": cancel event chcę aby przy dowolnym kliknięciu w gui z zmiennej "{wsEffects.guiName}" sprawdzało (kliknięty slot, każdy "slotInGui" z listy która jest w configu, po znalezieniu tej samej wartości "slotInGui" i clicked slot, aby wykonywało resztę effectów które sobie podam).
  11. US3R .

    Sprawdzenie slotu

    @LuckyPotato zaczekaj jeżelibyś mógł to wytłumaczysz zapisywanie liczb i stringów? jestem totalnie zielony w yaml dopiero zaczynam do zapisu każdej wartości używałem set yaml value "list.1.slotInGui" from file "{@loc}" to "11" a co do tematu to chodzi mi o sprawdzenie w liście "list" każdego "slotInGui" nie wiem jak to wytłumaczyć wytłumaczę jakbym to chciał zrobić językiem "skriptowym?? nie wiem po prostu jak to zdefiniować w skripcie
  12. US3R .

    Sprawdzenie slotu

    loop 27 times: set {_x} to yaml value "xxx.%loop-value%.slotInGui" from file "{@loc}" set {_x} to {_x} parsed as number set {_x} to {_x} -1 if "%{_x}%" is "%clicked slot%": set {_cmd} to yaml value "xxx.%loop-value%.nameInSlot" from file "{@loc}" send "%{_cmd}%" nie działa nic 0 błędów
  13. Witam właśnie tworze pewien skrypt, nawet już wcześniej miałem z tym problem i się poddałem, lecz spróbuję tutaj odszukać pomocy. Mój skrypt posiada config i w nim znajduje się: I chcę, aby w gui po kliknięciu slotu 11 (-1 czyli 10) wykonywał się executeCommand spod 1.
  14. Po wgraniu tego skryptu, każdy gracz który wejdzie i nie ma zmiennej ustawionej na "true" czyli nie ma go na liście zapisanych graczy to go dodaje. Po wywołaniu opcji usunięcia schowków graczy, usuwają się schowki osób które są na tej liście. Czyli jeżeli teraz masz wgraną swoja wersje skryptu i ktoś nie wejdzie przed nową wersja to schowek mu zostanie bo nie ma go na tej liście, ale jak wejdzie to po wywołaniu opcji usunie mu ten schowek. Łapaj skrypt bo innej opcji nie ma, nie da się loopować graczy których nie ma więc trzeba ich jakoś dodać.
  15. okej napisałem coś takiego: Kiedy gracz X położy blok to do listy graczy w bloku dodaje się gracz. Wpisując komendę /przyjaciel dodaj <nick> - podany gracz musi byc online, wlacza sie tryb dodawania gracza poprzez klikniecie prawym na blok. Wtedy do listy graczy bloku dodaje sie wczesniej wpisany gracz w komendzie. O to chodziło?
  16. US3R .

    Skrypt na ENDERCHEST

    wszystko pieknie dziala, bez skript 2.2 jeżeli nie masz addona TuSKe to pobierz
  17. nie rozumie trochę jak ma działać ten skrypt. wytłumaczysz go? //edit: sprawdz
  18. żeby może czymś się różnił od innych to dodaj limit loopowanych bloków do np. 90. chodzi mi o to że jak stawiasz na poziomie 190 to do 100 kratki stawia np. ten obsidian lub piasek oczywiście cancel przy napotkaniu bedrocka
  19. //edit: wytabowane, nudziło mi sie
  20. on break of oak door: cancel event spróbuj
  21. trzymaj! dodałem jeszcze sprawdzanie gracza czy jest online
  22. przecież normalnych itemów nie da sie craftować w dropperze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...