Skocz do zawartości

hiveplay

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O hiveplay

  • Tytuł
    Świeżak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam tworze skrypt na różdżki i chce aby jedna robiła particle atakującemu. Jednak jest jeden błąd. Can't understand this condition/effect: spawn 25 of particle cloud:0.2 offset by 0.5, 0.1, 0.5 at attacker (rpg.sk, line 373: spawn 25 of particle cloud:0.2 offset by 0.5, 0.1, 0.5 at attacker Kod: spawn 25 of particle cloud:0.2 offset by 0.5, 0.1, 0.5 at attacker Dodatki: Skript, SkQuery, SkRayFall, Skellet Wersja Serwera: 1.13.2
  2. Super skrypt. Będę z niego korzystać na 100%. Gratulacje za chęci bo mi by się tego pisać nie chciało.
  3. Witam. Własnie robie skrypt na sklep z GUI. Postanowiłem że zrobie to na funkcjach, poniważ w sklepie będzie ok 200 przedmiotów i było by bardzo dużo linijek kodu a tak to skracamy kod. Funkcja Buy nie przekazuje argument player do kodu tej funkcji. Postanowiłem sprawdzić czy argument który wpisuje nie działa ale sprawdziłem z jest z nim wszystko wporządku. function Buy( player : player, item : item, cost : number): send "%{_player}%" to all players function Rycerski( player : player ): wait 10 tick open chest with 6 rows named "&2Rycerski" to {_player} wait 1 tick set {_p} to {_player} send "%{_p}%" to {_player} format slot 0 of {_player} with 1 of iron sword of Sharpness 5 and Unbreaking 10 named "&aMiecz Ryczerza" with lore "&9Rodzaj: &fZwykły" and "&9Typ: &aRycerski" and "&9Cena: &61000" to close then run [ Buy( {_p} , iron sword of Sharpness 5 and Unbreaking 10 named "&aMiecz Ryczerza" with lore "&9Rodzaj: &fZwykły" and "&9Typ: &aRycerski" , 1000 ) ]
  4. "&9EFEKTY {@swiat}".Inventory.setItem{26, 1 book of unbreaking 5 with no nbt named "&6Status Efektow" with lore "&6Ogien: &3%{ogien::%player%}%" and "&6Woda: &3%{woda::%player%}%"};
  5. Witam chciałbym zrobić skrypt na upgrady postaci i chcę dodać tzn. "Witalność", która dodawała by co każdy punkt 1 serduszko. Niestety nie mam pojęcia jak to zrobić aby dodawało graczowi zdrowie. Bardzo proszę o pomoc.
  6. ---------------------------------------- HiveRPG.pl ---------------------------------------- Witaj chciałbyś pograć na serwerze z różnymi nowymi mechanikami System Klas Każda gracz na początku rozgrywki musi wybrać Klasa. Dostępne Klasy: Mag, Wojownik, Medyk,Bóg (od 60 levelu) System upgradów Co każdy level dostaje 2 punkty, który można wydać na inteligencje, siłe, spryt. Inteligencja - Każdy punkt dodaje 1% do expienia Siła - Każdy punkt zwiększa obrażenia z krytyk Spryt - Każdy punkt dodaje 1% do szansy zadania krytyki System Różdzek Na serwerze są 4 różdzki: Ognia, Ataku, Piorunów, Leczenia IP:HiveRPG.plW WWW:HiveRPG.pl
×