
Shupi
Użytkownik-
Ilość zawartości
94 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Treść opublikowana przez Shupi
-
Potrzebny mi skrypt który o godzinie przykładowo 00:00 wykona komendę /stop.
-
Przykładowo piszesz na czacie wiadomość o treści: Bla bla bla (bla bla bla) bla bla bla. I chciałbym żeby wiadomości w nawiasie były wyświetlane na żółto
-
Wiem jest również wiele innych pluginów ale potrzebny mi jest na to skrypt do innych powiązań.
-
Witam potrzebuję skryptu na komende /prefix [nick] [prefix] która dodaje prefixy przed nick gracza.
-
Potrzebuję skryptu który w wiadomości na czacie przykładowo Shupi: Halo halo (witam witam) wiadomości w nawiasie koloruje na żółto.
-
To inaczej można zrobić tak że jak gracz zginie i kliknie respawn to teleportuje go w miejsce śmierci i aktywuje te komendy
-
Chyba nie do końca działa "An on death event cannot be cancelled"
-
Ooo dziękuję bardzo do zamknięcia.
-
Chcę zrobić coś na zasadzie że zamiast śmierci i death screena gracz upada na ziemię (animacja z moda) i zostaje zamrożony (komenda z moda). Komenda na leżenie to /sleep [player] a na zamrożenie /freeze [player] ale nie wiem jak zacząć to pisać ktoś coś doradzi? Napisać to tak że jak graczu zostanie 1hp to aktywują się te komendy? czy jest jakieś inne rozwiązanie? jakieś pomysły?
-
Temat do zamknięcia
-
Witam potrzebuję skryptu Działanie: Jeżeli gracz będzie pod wodą (obojętnie na jakiej głębokości) i wpisze komende /up to tepnie/wyrzuci go 5 kratek nad wodą z góry dziękuje.
-
Na czym polega problem: Skrypt ten ma za zadanie blokowanie drzwi na 5 minut jednak są pewne błędy z blokowaniem tych drzwi. Jak wiadomo w minecraftcie drzwi składają się z dwóch bloków górnego i dolnego problemem jest to że jeżeli wpisze komende /zamknij patrząc się w górny blok drzwi to tylko górny blok się zablokuje a dolnym blokiem będzie można już te drzwi otworzyć a jeżeli patrzę na dolny blok i wpiszę /zamknij to zablokuje się tylko dolny blok a górnym będzie można już te drzwi otworzyć. Chciałbym przerobić aktualny skrypt tak żeby obojętnie na jaki blok się patrzysz i tak obydwa bloki się zablokują. Dodam jeszcze że znalazłem chyba kod który pomógłby to naprawić ale niestety nie umiem go wpleść w aktualny kod skrypta. Kod: if target block is any door: loop blocks in radius 2 around target block: if loop-block is a any door: set {Drzwi::%location of loop-block%} to player set {Drzwi} to target block Kod skrypta: on rightclick on WOOD DOOR: if {drzwi::%targeted block%} is true: cancel event send "&cNie mozesz otworzyc tych drzwi!" command /Zamknij: trigger: if targeted block is WOOD DOOR: if {blokada::%player%} is set: if {blokada::%player%} is false: if {drzwi::%targeted block%} is set: if {drzwi::%targeted block%} is false: set {blokada::%player%} to true set {drzwi::%targeted block%} to true send "&7Drzwi zablokowane" wait 5 minutes set {blokada::%player%} to false set {drzwi::%targeted block%} to false stop else: send "&cTe drzwi sa juz zablokowane" stop else: set {blokada::%player%} to true set {drzwi::%targeted block%} to true send "&7Drzwi zablokowane" wait 5 minutes set {blokada::%player%} to false set {drzwi::%targeted block%} to false stop else: send "&cMozesz zablokowac tylko jedne drzwi!" stop else: set {blokada::%player%} to false else: send "Nieznane polecenie. Wpisz ""/pomoc"" aby uzyskac pomoc." stop Z góry dziękuje za pomoc !
-
Witam posiadam taki oto skrypt: on rightclick on WOOD DOOR: if {drzwi::%targeted block%} is true: cancel event command /Zamknij: trigger: if targeted block is WOOD DOOR: if {blokada::%player%} is set: if {blokada::%player%} is false: if {drzwi::%targeted block%} is set: if {drzwi::%targeted block%} is false: if block below targeted block is WOOD DOOR: set {_block} to block below targeted block set {drzwi::%{_block}%} to true set {blokada::%player%} to true set {drzwi::%targeted block%} to true wait 600 seconds clear {drzwi::*} set {blokada::%player%} to false set {drzwi::%targeted block%} to false stop else if block above targeted block is WOOD DOOR: set {_block} to block above targeted block set {drzwi::%{_block}%} to true else: send "&4Te drzwi są już zamknięte" stop else: set {blokada::%player%} to true set {drzwi::%targeted block%} to true set {_block} to block below targeted block set {drzwi::%{_block}%} to true wait 600 seconds clear {drzwi::*} set {blokada::%player%} to false set {drzwi::%targeted block%} to false else: send "&4Nie znaleziono celu" stop else: set {blokada::%player%} to false else: send "&4Nie znaleziono celu" on load: clear {drzwi::*} clear {blokada::*} Wszystko w nim idealnie działa oprócz jednego jeżeli wpisze komende /Zamknij patrząc się na górny blok drzwi to zostaną zablokowane oby dwa bloki drzwi ale jeżeli patrzę na dolny blok drzwi i wpisze /Zamknij to zablokuje się tylko dolny nie wiem jak to naprawić ale wydaje mi się że trzeba użyć takiego kodu: if target block is any door: loop blocks in radius 2 around target block: if loop-block is a any door: set {Drzwi::%location of loop-block%} to player set {Drzwi} to target block Z góry dziękuje za pomoc
-
Witam potrzebuje skryptu który doda na serwer realistyczny czas czyli jeżeli u nas w świecie realnym jest godzina 12:00 to w minecraft też jest 12:00
-
Działanie: Jeżeli gracz nie ma w ekwipunku diamentu a będzie chciał wejść na region "blokada" odepchnie go
-
Podziękował temat do zamknięcia