Skocz do zawartości

Klaudiusz258

Użytkownik
  • Zawartość

    327
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Klaudiusz258

  1. Z kolizja nie ma problemu po prostu chce zrespic mobka i zrobić tak żeby tylko dany gracz go widział.
  2. Klaudiusz258

    generał

    Skrypt bezsensu bo i tak nie działa ;p tylko gui zrobiłeś
  3. Siemka, czy jest możliwość zrespienia mobka i go ukryć dla danych graczy?
  4. Siemka, mam taki problem z yml mam kod który zapisuje item w danym pliku, set "items.%{kupiec}%.lore" to "%{_lore}%" in yaml file "plugins/Skript/kupiec/config.yml" set "items.%{kupiec}%.name" to "%{_name}%" in yaml file "plugins/Skript/kupiec/config.yml" set "items.%{kupiec}%.price" to "%arg 2%" in yaml file "plugins/Skript/kupiec/config.yml" on poprawnie działa ale np, gdy chce usunąć całe "1" to już nw jak to mam zrobić a jak ktoś nie rozumie to chce usunąć to wszystko od 1 link do tego: {kupiec} - Tu są numery Pewnie nikt nie rozumie XD ale sam nw jak to lepiej wytłumaczyć. Za pomoc like, czy co tam chcesz
  5. Siemka, mam taki problem bo nie wiem jak zrobić jedną rzecz XD Gdy spawnuje np zombie, jak nadać mu szybkość chodzenia? chodzi mi coś w stylu "set last spawned entity speed to 0.6"
  6. Klaudiusz258

    1 blok na mapie

    literówka w 4 linijce zamiast "bet" daj "bed" i powinło działać wszystko Jeśli pomogłem daj lajka
  7. Klaudiusz258

    1 blok na mapie

    @Krzych1998 Powinło działać lnk https://code.skript.pl/ZvpJTJgG/ Jest to kod KrejzolekPRO, tylko go przerobiłem
  8. Klaudiusz258

    1 blok na mapie

    @Krzych1998 po " send "&cNie mozesz postawic lozka." daj cancel event "
  9. Siemka, jak zrobić żeby te obrażenia były zadawane przez gracza a nie przez skrypt. lnk: https://code.skript.pl/qALHGhMp/ linia 9
  10. Wiem że jest to możliwe to widziałem kiedyś to na jakimś serwerze. Wydaje mi się ze nick gracza oraz ten id jakiś itemu powinien się zapisywać w zmiennej itemku, oraz gracz powinien te dane mieć dodane do swojej listy i potem jeżeli gracz podchodzi to itemu to sprawdza czy ten item jest zapisany EDIT: dokładnie w tym pluginie jest takie coś i ja bym chciał to w sk ;p lnk https://www.spigotmc.org/resources/rpg-drop.22505/
  11. Siemka, robię skrypt na drop i chce zrobić takie coś jak ze gdy np. dropnie jakiś item inni gracze przez 30s nie będą mogli go podnieść, a z tego co to dropło to będzie mógł. Mianowicie chodzi mi o to czy jeżeli wyrzucamy item to jest szansa odczytać jakoś uuid tego miecza? bo pózniej przy zbieraniu itemu odczytał bym ten uuid Nawet nie wiem czy istnieje takie coś jak uuid przedmiotu czy coś XD, ale jak coś jest podobnego to piszcie
  12. Siemka, mam taki problem chce żeby działał mi na serwerze Conquest (Chce dodatkowe bloki) ale bez optifine nie wyświetlają się metadaty, czy jest na to jakiś sposób żeby działało mi to beż optifine?
  13. @up Mi chodzi żeby można było jezdzic każdym mobem (Lub ustalonym) a inaczej to poruszać się, tyle to sam umiem zrobic
  14. @Smoczek111 to tak samo działa jak podał @SzymoonDev
  15. @SzymoonDev to akurat wiem, ale to tylko działa na takiej zasadzie że gracz siada na moba i tyle
  16. Siemka, jak zrobić żebym mógł jeżdzić na każdy mobie? Chodzi mi mniejwiecej że jak na niego kliknę
  17. Siemka, potrzebuje skryptu że np. jak ktoś wpisze "/drop (gracz) (item)" To koło gracza wyleci (item) inni gracze będą mogli podnieść ten item dopiero za 30 sekund a gracz z którego dropnoł item może go podnieść w każdej chwili jak ktoś nie czaji to napisze inaczej za pomoc dam lajkacze Chciałbym jeszcze zeby jak item wyleci był nad nim hologram z nazwa "(Nick gracza z którego dropnoł item)"
  18. Klaudiusz258

    Region

    Dzięki wszystkim za pomoc, wystarczyło zmienić wersje skripta xd #Do zamkniecia
  19. Klaudiusz258

    Region

    Robiłem już to na wszystkie sposoby które powinły działać, nie wywalało ani jednego błędu a to nadal nie działało, może to wina skript
  20. Siemka, mam taki problem kod poniżej mi wogóle nie działa, błędów nie ma próbowałem odinstalowywałem skript i inne dodatki ale to nie pomogło może ktoś się już z takim czymś spotkał i wie jak to naprawić? on entering of region "upgrade": send "dziala" to player
  21. Siemka, mam problem mianowicie nie wiem jak zrobić jedna rzecz ;p every 1 seconds: loop all players in region "test": send "" loop-player Jak zrobić poprawnie linijke 2?
  22. Klaudiusz258

    Procenty

    @esej nie o takie coś mi chodziło np: command /procent: trigger: I tu ma być to że np jest w zmiennej {attrybut} zapisane 3.15 i zwiększy to o 3%
  23. Siemka, pisze skrypt na ulepszenia ale mam problem w tej zmiennej {sila} jest zapisane "3.14" Jak zrobić że podniesie tą siłę o 3%?
  24. Hmm bardziej ta druga opcja, bo ta pierwsze nie przejdzie bo chce żeby się zmienna wyświetlała w ten książce EDIT: A co do silnika to mam taki jak trzeba bo podobno mundosk działa od 1.8.8
×