Skocz do zawartości
  • Minecraft Snapshot 16w32a - szczegółowe informacje

       (0 opinii)

    Libter

    Jest to rozszerzony opis snapshota 16w32a, podstawowe informacje i lista naprawionych błędów znajdują się w artykule:

    Szczegółowy opis zmian:

    • Dodano splash "Javalicious edition".
    • Ostrzeżenia jak np. "możesz spać tylko w nocy" i "limit wysokości budowania wynosi 256 bloków" pojawiają się nad hotbarem.
    • Jajka spawnujące w ekwipunku na trybie kreatywnym są posortowane po nazwie.
    • Po wybuchu creepera z nałożonym efektem mikstury powstaje chmura tej mikstury.
    • Posuchy (husk) próbują unikać wody.
    • Usuwanie dyni z bałwana jest zapisywane w plikach gry (wcześniej był to tylko chwilowy efekt wizualny).
    • Stany bloków mogą być używane w komendach /execute, /fill, /setblock i /testforblock, przykłady:
      • /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone variant=diorite instead zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:stone 3
      • /setblock ~ ~ ~ wool color=red zamiast /setblock ~ ~ ~ minecraft:wool 14
      • /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks variant=birch instead of /setblock ~ ~ ~ minecraft:planks 2
      • /setblock ~ ~ ~ minecraft:birch_fence_gate facing=east,open=true
    • Przywrócono usunięte w wersji 1.10 jajka spawnujące:
      • czarnego szkieleta,
      • muła,
      • osła
      • szkieletowego konia,
      • konia zombie,
      • starszego strażnika (elder guardian),
      • ciemnoszarego tułacza (stray) z jasnoszarymi kropkami,
      • brązowego posucha (husk) z kremowymi kropkami.
    • Nowe napisy w grze mogą zostać przetłumaczone:
      • informacje o błędach przy zaznaczaniu świata,
      • nazwy szablonów płaskiego świata,
      • opcje i wiadomości dla trybu obserwatora,
      • słowa "chunks" i "fps" w ustawieniach,
      • słowa "Color: ", "NBT: " i "Durability: ", w informacjach o przedmiotach,
      • teksty związane z akcjami wywoływanymi przez naciśnięcie F3,
      • teksty związane z zaznaczaniem paczek zasobów.
    • Tagi NBT:
      • Dodano:
        • dla osła i muła: tagi ChestedHorse i Items,
        • dla szkieletowych koni: tagi SkeletonTrap i SkeletonTrapTime,
        • dla wieśniaków zombie: tagi ConversionTime i Profession,
        • dla bałwanów: tag Pumpkin.
      • Usunięto:
        • dla koni: tagi HasReproduced, Type i Saddle,
        • dla wszystkich typów zombie: tag ZombieType,
        • dla wszystkich typów szkieletów: tag SkeletonType,
        • dla strażnika (guardian) i starszego strażnika (elder guardian): tag Elder.
    • ID bytów:
      • mogą używać wyłącznie małych liter,
      • używają podkreślników do oddzielania słów,
      • może być użyty opcjonalny prefiks "minecraft:",
      • nazwy zostały zmienione:
        • AreaEffectCloud na area_effect_cloud,
        • ArmorStand na armor_stand,
        • CaveSpider na cave_spider,
        • MinecartCommandBlock na commandblock_minecart,
        • DragonFireball na dragon_fireball,
        • ThrownEgg na egg,
        • EnderCrystal na ender_crystal,
        • EnderDragon na ender_dragon,
        • ThrownEnderpearl na ender_pearl,
        • EyeOfEnderSignal na eye_of_ender_signal,
        • FallingSand na falling_block,
        • FireworksRocketEntity na fireworks_rocket,
        • MinecartFurnace na furnace_minecart,
        • MinecartHopper na hopper_minecart,
        • EntityHorse na horse,
        • ItemFrame na item_frame,
        • LeashKnot na leash_knot,
        • LightningBolt na lightning_bolt,
        • LavaSlime na magma_cube,
        • MinecartRideable na minecart,
        • MushroomCow na mooshroom,
        • Ozelot na ocelot,
        • PolarBear na polar_bear,
        • ShulkerBullet na shulker_bullet,
        • SmallFireball na small_fireball,
        • SpectralArrow na spectral_arrow,
        • ThrownPotion na potion,
        • MinecartSpawner na spawner_minecart,
        • PrimedTnt na tnt,
        • MinecartTNT na tnt_minecart,
        • VillagerGolem na villager_golem,
        • WitherBoss na wither,
        • WitherSkull na wither_skull,
        • ThrownExpBottle na xp_bottle,
        • PigZombie na zombie_pigman.
      • niektóre nazwy zostały podzielone:
        • Horse na horse, donkey, mule, skeleton_horse i zombie_horse,
        • Skeleton na skeleton, stray i wither_skeleton,
        • Zombie na zombie, zombie_villager i husk,
        • Guardian na guardian i elder_guardian.



    Opinie użytkowników

    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Nieaktywny

×
×
  • Dodaj nową pozycję...