Skocz do zawartości
  • 0

Użycie itemu efekty


PodpalaczTv
 Udostępnij

Pytanie

Witam potrzebuje pluginu chodzi o to:

Jeżeli gracz kliknie na dany item o danej nazwie z danym lory to jezeli zmienna przyklad.%player% jest rowna zeru dostaje sile 1 szybkosc 1 jump 1 protection (odpornosc czy jakos tak) pod koniec dodaje 1 do przyklad.%player% ale tak ze np jak ma przyklad.%player% = 1 to zmienia mu na 2 potem na 3 itd (jezeli sie nie da to trudno)

Sytem ktory co 30 min usuwa 1 z przyklad.%player% np jak gracz ma przyklad.%player% = 4 to po 30 min ma 3 itd ale do 0 nie może być niżej (oczywiście ta opcja jezeli jest to mozliwe)

Z góry dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
#By Szokon

options:
	item: Emerald named "&6Dany item" with lore "&ltakie tam"

on right click:
	if player's tool is {@item}:
		if {przyklad.%player%} is 0:
			add 1 to {przyklad.%player%}
			apply jump boost to player for 60 second
			apply speed to player for 60 second
			apply Resistance to player for 60 second
			send "&3&lOtrzymales efekty. Twoja zmienna = 0. Dodano 1 do zmiennej."
		else:
			add 1 to {przyklad.%player%}
			send "&c&lNie otrzymano efektów. Dodano do zmiennej 1. Aktualnie zmienna wynosi: &a&l%{przyklad.%player%}%."
command /dodaj [<player>]:
	trigger:
		if player has permission "daj.admin":
			if arg 1 is set:
				give {@item} to arg 1
				send "&eOtrzymales specjanly item!" to the arg 1
			else:
				give {@item} to the player
				send "&eOtrzymales specjalny item!" to the player
		else:
			send "&cNie masz uprawnień!"
command /devitem [<text>] [<player>]:
	trigger:
		if player has permission "devitem.admin":
			if arg 1 is "wyzeruj":
				set {przyklad.%arg 2%} to 0
				send "&5Wyzerowano zmienną graczowi %arg 2%!" to the player
				send "&5%player% wyzerowal Ci punkty!" to the arg 2
			else if arg 1 is "dodaj":
				add 1 to {przyklad.%arg 2%}
				send "&5Dodano 1 do zmiennej graczowi %arg 2%!" to the player
				send "&5%player% dodał Ci 1 do zmiennej!" to the arg 2
			else if arg 1 is "zabierz":
				add -1 to {przyklad.%arg 2%}
				send "&5Odjęto 1 od zmiennej graczowi %arg 2%!" to the player
				send "&5%player% odjął Ci 1 od zmiennej!" to the arg 2
command /sprawdz:
	trigger:
		if player has permission "sprawdz":
			send "&7&lTwoja liczba zmiennych: &a&l%{przyklad.%player%}%"
every 30 minutes:
	loop all players:
		if {przyklad.%loop-player%} is bigger than 0:
			add -1 to {przyklad.%loop-player%}
			broadcast "&c&lMineło 30 minut. Odjęto każdemu 1 od zmiennej!"

Nie wiem czy o to chodziło. Dorobiłem jeszcze komendy "admina":
• /daj nick - daje ten item danemu graczowi,

• /devitem wyzeruj nick - zeruje danemu graczowi zmienną,

• /devitem dodaj nick - dodaje graczowi 1 do zmiennej,

• /devitem zabierz nick - zabiera 1 z zmiennej graczowi wpisanemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...