Skocz do zawartości
  • 0

Efekt trzymania miecza


PodpalaczTv
 Udostępnij

Pytanie

Witam potrzebuje skryptu/

Jeżeli gracz wezmie  miecz w dłon wyskakuje mu 1 z 5 komunikatow (randomowo).

Jezeli gracz wpisze /wiecej za 1 razem zabiera mu 1 serce a daje szybkosc i (20 sekund) i za 2 razem szybkosc ii (30 sekund) za 3 razem szybkosc ii i sile i za 4 znika mu ten item eksploduje (mnie niszczac terenu) i ginie z danym komunikatem

Calosc sie resetuje po 5 min czyli np pisze 2 razy /wiecej i po 5 minutach juz znowu moze pisac /wiecej od poczatku

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{more.data.number::%player%} = 0

on load: #@! Konfigurable
	set {more.msg.1} to "&a&lJedna z pieciu wiadomosci !"
	set {more.msg.2} to "&a&lDruga z pieciu wiadomosci !"
	set {more.msg.3} to "&a&lTrzecia z pieciu wiadomosci !"
	set {more.msg.4} to "&a&lCzwarta z pieciu wiadomosci !"
	set {more.msg.5} to "&a&lPiatka z pieciu wiadomosci !"
	set {more.msg.death} to "&a&lJakis tam komunikat !"
	stop

command /wiecej:
	description: Niespodzianka ! :)
	trigger:
		if {more.data.number::%player%} is 0:
			set {more.data.number::%player%} to 1
			damage player by 1 heart
			apply speed 1 to player for 20 seconds
			stop
		if {more.data.number::%player%} is 1:
			set {more.data.number::%player%} to 2
			damage player by 1 heart
			apply speed 2 to player for 30 seconds
			stop
		if {more.data.number::%player%} is 2:
			set {more.data.number::%player%} to 3
			damage player by 1 heart
			apply speed 2 and strength 1 to player for 30 seconds
			stop
		if {more.data.number::%player%} is 3:
			set {more.data.number::%player%} to 4
			remove player's tool from player's inventory
			make fake explosion at location of player
			message "%{more.msg.death}%"
			set {more.data.time::%player%} to 0
			stop
		if {more.data.number::%player%} is 4:
			message "&c&lMusisz odczekac 5 minut zanim znow uzyjesz tej komendy."
			stop

every 1 minute:
	loop all players:
		if {more.data.time::%loop-player%} is set:
			if {more.data.time::%loop-player%} isn't 5:
				add 1 to {more.data.time::%loop-player%}
			else:
				delete {more.data.time::%loop-player%}
				set {more.data.number::%loop-player%} to 0

idk, czy działa, jeżeli nie to napisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up Zeby tylko gracz ktory ma ten miecz w reku mogl uzyc tej komendy. I zeby jak gracz wezmie do reki miecz to mu sie pojawiala 1 z randomowych komend. A przy uzyciu /wiecej to dokladnie to samo 1 z tych samych komend. To co mi podałeś juz jest dobre jezeli możesz dodaj te elementy jak na razie bardzo mi pomogles. I mogla by byc troche eksploczja wieksza

Edytowane przez PodpalaczTv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...