Skocz do zawartości
  • 0

Brak argumętów


Nerdrod_2
 Udostępnij

Pytanie

variables:    {zaplac.%player%} = falsecommand /mandat <text> <player>:    trigger:	    if arg 1 is not set		    if arg 2 is not set:			    send "asd"	    arg 1 is "wulg":		    player has permission "mandaty.dawac":			    {zaplac.%player%} is true			    broadcast "&7[&4&lPolicja&7]&6Gracz &l%argument 2% &6zostal ukarany za wulgaryzmy"			    execute console command "/warp wulg %player-argument%"			    wait 180 seconds			    execute console command "spawn %player-argument%"			    {zaplac.%player%} is false

Gdy użyje komędy /mandat bez argumetów nie wyświetla sie asd

 

// Używaj znaczników code ~ Parrot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jak chcesz potem zrobić z textu gracza użyj tego:

command /mandat <text> <text>:
set {_gracz} to arg 2 parsed as player

Teraz zauważyłem jeszcze to:

if arg 1 is not set

a powinno być

if arg 1 is not set:

Niby tylko dwukropek, ale ma duże znaczenie. Zatem nie musisz robić tego co jest w spoilerze, choć wg mnie wygodniej jest zastosować moją opcje

Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...