Skocz do zawartości
  • 0

Sortowanie rankingu w kolejności malejącej


Bartusiak

Pytanie

Witam !

Jak zrobić by w tym skrypcie:
 

Variables:    {pkt::%player%} = 0    {loop-number} = 0on join:    if {pkt::%player%} is not set:        set {pkt::%player%} to 0on break of stone:    add 1 to {pkt::%player%}command /event [<text>]:      permission: skrypt.event.player    trigger:        If arg 1 is not set:            send "&l&6Komendy eventu kopania:"            send "&a/event pkt &f- &cpokazuje ile mamy punktow"            send "&a/event top &f- &cpokazuje najlepszych dziesieciu kopaczy"            stop        If arg 1 is "pkt":            send "&cTwoje punkty to: &a%{pkt::%player%}%"        If arg 1 is "top":            set {top} to size of {pkt::*}             loop {top} times:			                loop {pkt::*}:                    if {_punkty.%loop-number%} is not set:                        set {_punkty.%loop-number%} to loop-value                        set {_gracz.%loop-number%} to loop-index                    if loop-value is larger than {_v.%loop-number%}:                        set {_punkty.%loop-number%} to loop-value                        set {_gracz.%loop-number%} to loop-index                remove {_punkty.%loop-number%} from {pkt::*}            loop {top} times:	                if loop-number is smaller than or equal to 10:                    send "&f%loop-number%. &c%{_gracz.%loop-number%}% - &f%{_punkty.%loop-number%}%"                set {pkt::%{_gracz.%loop-number%}%} to {_punkty.%loop-number%}

mógł sortować ranking top 10 w kolejności od najwięcej wykopanego stone do najmniej.

Próbowałem coś z If (na pewno będzie trzeba użyć) , ale nie mam pomysłu:

If player has more {_punkty.....}
  set ....

No nie mam pojęcia , liczę na pomoc

Pozdrawiam
Bartusiak/Magnum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Pozwól, że odeślę Cię do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! poradnika :)

Nie działa - nic nie ma

 

 

pozamieniaj "larger" na "smaller" i na odwrot :-)

Po odwróceniu gdy wpisze /event top , nic nie ma

Ok teraz ten skrypt co podrzuciłem się ogarnął i jest od największego do najmniejszego .

Problem teraz, gdy wpiszę jest:

1. <player>  - 0

potem normalnie 2. nick_gracza - pkt

Dodatkowo jak usunę komuś z topki pkt to jest przykładowo tak:

1.<player> - 0

2. XYZ - 0

3. Magnum69 - 150

4. Tester - 7

Edytowane przez Bartusiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

usun plik variables.csv w folderze ze skriptem

Nic nie daje ...

Zapomniałem że nie ma tej komendy w tym skrypcie co podałem:

Trzymajta:

 

Variables:    {pkt::%player%} = 0    {loop-number} = 0on join:    if {pkt::%player%} is not set:        set {pkt::%player%} to 0on break of stone:    add 1 to {pkt::%player%}command /event [<text>]:      permission: skrypt.event.player    trigger:        If arg 1 is not set:            send "&l&6Komendy eventu kopania:"            send "&a/event pkt &f- &cpokazuje ile mamy punktow"            send "&a/event top &f- &cpokazuje najlepszych dziesieciu kopaczy"            stop        If arg 1 is "pkt":            send "&cTwoje punkty to: &a%{pkt::%player%}%"        If arg 1 is "top":            send "&b--------------------------"            send "&6&lNAJLEPSI KOPACZE EVENTU"            send "&b--------------------------"            loop {top} times:                            loop {pkt::*}:                    if {_punkty.%loop-number%} is not set:                        set {_punkty.%loop-number%} to loop-value                        set {_gracz.%loop-number%} to loop-index                    if loop-value is larger than {_v.%loop-number%}:                        set {_punkty.%loop-number%} to loop-value                        set {_gracz.%loop-number%} to loop-index                remove {_punkty.%loop-number%} from {pkt::*}            loop {top} times:                    if loop-number is smaller than or equal to 10:                    send "&f%loop-number%. &c%{_gracz.%loop-number%}% - &f%{_punkty.%loop-number%}%"                set {pkt::%{_gracz.%loop-number%}%} to {_punkty.%loop-number%}				command /resetpkt <player>:    usage: &cPoprawnie: &b/resetpkt [nick]    permission: skrypt.event.admin    trigger:        If arg is set:            send "&c&l------------------------------"            send "&6Pomyslnie usunoles level gracza &c%arg%"            send "&c&l------------------------------"               set {pkt::%arg%} to 0			
Edytowane przez Bartusiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...