Variables: {pkt::%player%} = 0 {loop-number} = 0on join: if {pkt::%player%} is not set: set {pkt::%player%} to 0on break of stone: add 1 to {pkt::%player%}command /event [<text>]: permission: skrypt.event.player trigger: If arg 1 is not set: send "&l&6Komendy eventu kopania:" send "&a/event pkt &f- &cpokazuje ile mamy punktow" send "&a/event top &f- &cpokazuje najlepszych dziesieciu kopaczy" stop If arg 1 is "pkt": send "&cTwoje punkty to: &a%{pkt::%player%}%" If arg 1 is "top": set {top} to size of {pkt::*} loop {top} times: loop {pkt::*}: if {_punkty.%loop-number%} is not set: set {_punkty.%loop-number%} to loop-value set {_gracz.%loop-number%} to loop-index if loop-value is larger than {_v.%loop-number%}: set {_punkty.%loop-number%} to loop-value set {_gracz.%loop-number%} to loop-index remove {_punkty.%loop-number%} from {pkt::*} loop {top} times: if loop-number is smaller than or equal to 10: send "&f%loop-number%. &c%{_gracz.%loop-number%}% - &f%{_punkty.%loop-number%}%" set {pkt::%{_gracz.%loop-number%}%} to {_punkty.%loop-number%}
mógł sortować ranking top 10 w kolejności od najwięcej wykopanego stone do najmniej.
Próbowałem coś z If (na pewno będzie trzeba użyć) , ale nie mam pomysłu:
Pytanie
Bartusiak 0
Witam !
Jak zrobić by w tym skrypcie:
mógł sortować ranking top 10 w kolejności od najwięcej wykopanego stone do najmniej.
Próbowałem coś z If (na pewno będzie trzeba użyć) , ale nie mam pomysłu:
If player has more {_punkty.....}
set ....
No nie mam pojęcia , liczę na pomoc
Pozdrawiam
Bartusiak/Magnum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi