Nerdrod_2 3 Opublikowano 7 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 czerwca 2014 command /drzewo: trigger: if point 1 is 50m about player create tree of type small oak above targeted block Chciałbym żeby drzewo zostało stworzone tylko jezeli jesteśmy 50 lub wiecej kratek od danego punktu 3 linijka jest napisana na pałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hakushami 51 Opublikowano 7 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 czerwca 2014 (edytowane) command /drzewo: trigger: if player's y coordinate is greater than 50: create tree of type small oak above targeted blockTo powinno zadziałać. Edytowane 7 czerwca 2014 przez Hakushami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 7 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 czerwca 2014 Opcja numer 1:command /drzewo [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 1 is "set": if {lokalizacja} is set: send "Zmieniasz lokalizacje punktu 0!" else: send "Ustawiłeś lokalizację punktu 0!" set {x.lokalizacja} to x-coordinate of player set {y.lokalizacja} to y-coordinate of player set {z.lokalizacja} to z-coordinate of player if arg 1 is "create": if {lokalizacja} is set: set {_x.loc.target.%player%} to x-coordinate above targeted block set {_y.loc.target.%player%} to y-coordinate above targeted block set {_z.loc.target.%player%} to z-coordinate above targeted block set {_x.%player%} to {_x.loc.target.%player%} - {x.lokalizacja} if {_x.%player%} is greater than 50: set {_y.%player%} to {_y.loc.target.%player%} - {y.lokalizacja} if {_z.%player%} is greater than 50: set {_z.%player%} to {_x.loc.target.%player%} - {z.lokalizacja} if {_z.%player%} is greater than 50: create tree of type small oak above targeted block send "pomyślnie utworzono drzewo!" else: send "nie zgadza się wartość z! jest ona za mała o %{_z.%player%}% bloków!" else: send "nie zgadza się wartość xz! jest ona za mała o %{_x.%player%}% bloków!" else: send "nie zgadza się wartość z! jest ona za mała o %{_z.%player%}% bloków!" else: send "Musisz ustawić punkt 0 komendą: /drzewko set" else: Send "musisz napisać czy chcesz ustawić punkt 0(set), czy zasadzić drzewo(create)"opcja numer 2:command /drzewo [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 1 is "set": if {lokalizacja} is set: send "Zmieniasz lokalizacje punktu 0!" else: send "Ustawiłeś lokalizację punktu 0!" set {lokalizacja} to location of player if arg 1 is "create": if {lokalizacja} is set: set {_loc.target.%player%} to location above targeted block if distance between {lokalizacja} and {_loc.target.%player%} is greater than 50: create tree of type small oak above targeted block send "pomyślnie utworzono drzewo!" else: send "nie zgadza się wartość z! jest ona za mała o %{_z.%player%}% bloków!" else: send "Musisz ustawić punkt 0 komendą: /drzewko set" else: Send "musisz napisać czy chcesz ustawić punkt 0(set), czy zasadzić drzewo(create)" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Nerdrod_2 3
command /drzewo:
trigger:
if point 1 is 50m about player
create tree of type small oak above targeted block
Chciałbym żeby drzewo zostało stworzone tylko jezeli jesteśmy 50 lub wiecej kratek od danego punktu
3 linijka jest napisana na pałe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi