Skocz do zawartości
  • 0

Obszar w od którego nie można uzyskać komędy


Nerdrod_2
 Udostępnij

Pytanie

command /drzewo:
 trigger:
   if point 1 is 50m about player
     create tree of type small oak above targeted block

 

Chciałbym żeby drzewo zostało stworzone tylko jezeli jesteśmy 50 lub wiecej kratek od danego punktu

 

3 linijka jest napisana na pałe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Opcja numer 1:

command /drzewo [<text&gt]:	trigger:		if arg 1 is set:			if arg 1 is "set":				if {lokalizacja} is set:					send "Zmieniasz lokalizacje punktu 0!"				else:					send "Ustawiłeś lokalizację punktu 0!"				set {x.lokalizacja} to x-coordinate of player				set {y.lokalizacja} to y-coordinate of player				set {z.lokalizacja} to z-coordinate of player			if arg 1 is "create":				if {lokalizacja} is set:					set {_x.loc.target.%player%} to x-coordinate above targeted block					set {_y.loc.target.%player%} to y-coordinate above targeted block					set {_z.loc.target.%player%} to z-coordinate above targeted block					set {_x.%player%} to {_x.loc.target.%player%} - {x.lokalizacja}					if {_x.%player%} is greater than 50:						set {_y.%player%} to {_y.loc.target.%player%} - {y.lokalizacja}						if {_z.%player%} is greater than 50:							set {_z.%player%} to {_x.loc.target.%player%} - {z.lokalizacja}							if {_z.%player%} is greater than 50:								create tree of type small oak above targeted block								send "pomyślnie utworzono drzewo!"							else:								send "nie zgadza się wartość z! jest ona za mała o %{_z.%player%}% bloków!"						else:							send "nie zgadza się wartość xz! jest ona za mała o %{_x.%player%}% bloków!"					else:						send "nie zgadza się wartość z! jest ona za mała o %{_z.%player%}% bloków!"				else:					send "Musisz ustawić punkt 0 komendą: /drzewko set"		else:			Send "musisz napisać czy chcesz ustawić punkt 0(set), czy zasadzić drzewo(create)"

opcja numer 2:

command /drzewo [<text&gt]:	trigger:		if arg 1 is set:			if arg 1 is "set":				if {lokalizacja} is set:					send "Zmieniasz lokalizacje punktu 0!"				else:					send "Ustawiłeś lokalizację punktu 0!"				set {lokalizacja} to location of player			if arg 1 is "create":				if {lokalizacja} is set:					set {_loc.target.%player%} to location above targeted block					if distance between {lokalizacja} and {_loc.target.%player%} is greater than 50:						create tree of type small oak above targeted block						send "pomyślnie utworzono drzewo!"					else:						send "nie zgadza się wartość z! jest ona za mała o %{_z.%player%}% bloków!"				else:					send "Musisz ustawić punkt 0 komendą: /drzewko set"		else:			Send "musisz napisać czy chcesz ustawić punkt 0(set), czy zasadzić drzewo(create)"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...