Skocz do zawartości
  • 0

SuperSkoczek


Minecraftowyy_Xd
 Udostępnij

Pytanie

witam potrzebuje skryptu na podwójny skok z serwera m*.c*a*tga*es.pl chodzi mi o [superSkoczek] (czytaj na dole)


wytłumaczenie minimalne:


po wpisaniu komendy [/superSkoczek] dostajemy piurko o nazwie SuperSkoczek gdy klikniemy lewym przyciskiem myszy piórko zniknie a my po nacisnięciu 2 razy spacji przelatujemy na wyspe gracza obok chodzi mi o [skywars]


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

command /superskoczek:    trigger:        add 1 feather named "&3SuperSkoczek" to player        send "&6Otrzymales superskoczka"on click with feather:   event-item is feather named "&3SuperSkoczek"       apply jump boost 7 for 4 seconds to player       apply speed 2 for 4 seconds to player

Mam tylko to dla ciebie>

Oni mają plugin więc szkoda :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

variables:

{piorko.czas.%player%} = 1

{piorko.on} = 1

options:

# #Pioro #

pioro.czas: 5 #Czas w sekundach, po ktorym gracz moze uzyc ponownie Magicznego Piorka

pioro.sila.przod: 1 #Z jaka predkoscia ma wyrzucac gracza w przod

pioro.sila.gora: 1 #Z jaka predkoscia ma wyrzucac gracza w gore

#-###############-# # Piorko # #-###############-#

on jump:

if player is holding feather:

name of player's tool is "&f&lMagiczne Pioro":

if {piorko.czas.%player%} is 1:

{piorko.on} is 1:

push the player upwards at velocity {@pioro.sila.gora}

push the player horizontally forward at speed {@pioro.sila.przod}

set {piorko.damage.%player%} to 1

set {piorko.czas.%player%} to 0

set {piorko.pozostaly.%player%} to {@pioro.czas}

wait {@pioro.czas} seconds

send "&f&lPodwojny skok jest juz gotowy do uzycia"

set {piorko.czas.%player%} to 1

set {piorko.damage.%player%} to 0

every 1 second: loop all players:

if {piorko.pozostaly.%loop-player%} > 1:

add -1 to {piorko.pozostaly.%loop-player%}

on damage:

damage was caused by fall:

{piorko.damage.%victim%} is 1:

cancel event

set {piorko.damage.%victim%} to 0

Zaraz iebne edita z kodem na prawdziwy double jump :x

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...