Skocz do zawartości
  • 0

Czy napisze mi ktoś skrypt na teleportacje na spawn !


Pawłowski Kacper
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

options:

tp_time: 5 #Czas w sekundach

command /spawn:

trigger:

if player doesn't have permission "spawn.vip":

send "&6Wspolrzedne spawnu&7: x: &a%x-coordinate of spawn%&7, y: &a%y-coordinate of spawn%&7, z: &a%z-coordinate of spawn%"

stop

else:

send "&7Teleportacja nastapi za &c{@tp_time} &7sekund. Nie ruszaj sie!"

set {_loc} to location at (rounded down player's x-coordinate, rounded down player's y-coordinate, rounded down player's z-coordinate)

loop {@tp_time} times:

wait a second

if {_loc} is not location at (rounded down player's x-coordinate, rounded down player's y-coordinate, rounded down player's z-coordinate):

send "&cPoruszyles sie, teleportacja anulowana!"

stop

teleport player to spawn

send "&7Teleportacja..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

options:

tp_time: 5 #Czas w sekundach

command /spawn:

trigger:

if player doesn't have permission "spawn.vip":

send "&6Wspolrzedne spawnu&7: x: &a%x-coordinate of spawn%&7, y: &a%y-coordinate of spawn%&7, z: &a%z-coordinate of spawn%"

stop

else:

send "&7Teleportacja nastapi za &c{@tp_time} &7sekund. Nie ruszaj sie!"

set {_loc} to location at (rounded down player's x-coordinate, rounded down player's y-coordinate, rounded down player's z-coordinate)

loop {@tp_time} times:

wait a second

if {_loc} is not location at (rounded down player's x-coordinate, rounded down player's y-coordinate, rounded down player's z-coordinate):

send "&cPoruszyles sie, teleportacja anulowana!"

stop

teleport player to spawn

send "&7Teleportacja..."

Nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...