Skocz do zawartości
  • 0

Pisanie skryptów.


Syarru
 Udostępnij

Pytanie

Witam wytłumaczy mi ktoś takie coś jak.
 

  • zmienne (variables:)
  • opcje (options:)
  • jak można wykorzystać if player.... (np. if player has permission oraz if player items...)
  • wszystkie funkcje skryptu
    I Czy napisze mi ktoś jakieś przykładowe fragmenty skryptu coś jak w temacie Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

​
 

Edytowane przez Syarru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość DonFallingCookie
http://njol.ch/projects/skript/doc/http://www.skunity.com/'>>http://njol.ch/projects/skript/doc/http://www.skunity.com/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie chodzi mi o takie coś ;(
Mi chodzi że sam mi ktoś wytłumaczy typu fragment skryptu: 

variables:        tolekwejscia = 0on join:        if player name is "tolek"        broadcast "[ZIOMEK] Tolek wbil na serwer!"        add 1 to {tolekwejscia}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość DonFallingCookie

@up ta, kazdy bot z tym samym nickiem

variables: # zmienne        tolekwejscia = 0 #poczatkowo zmienna tolekwejscia jest ustawiana na 0on join: # gdy gracz wbije na serwer         if player name is "tolek" # gdy nick gracza to "tolek"        broadcast "[ZIOMEK] Tolek wbil na serwer!" # wysyla wiadomosc do wszystkich graczy o podanej tresci        add 1 to {tolekwejscia} # dodaje 1 do zmiennej tolekwejscia ktora jest na samej gorze				# potem ta zmienna mozna wykorzystac i sobie wyswietlic gdzies np w komendzie		command /tolek: # gdy gracz wpisze komende /tolek	trigger: # spust		send "tolek wbil %{tolekwejscia}% razy" # wysyla wiadomosc wyswietlajaca zmienna tolekwejscia czyli w tym przypadku ile razy tolek wbil na serwer		# pamietaj ze gdy dajesz zmienna do wyswietlenia w send albo w innym przypadku pomiedzy cudzyslowiami, obejmij ja procentami z obu stron		# w kazdym innym wypadku tego nie rob

o to chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tak ;) Już złapałem wene do skryptów ;D dzieki tb

-------------------------------

Double, połączony

-------------------------------

@up

A da się zrobić to na IP? Bo jakby boty wbiły to były by grubo

variables:        boty = 0on join:        if player ip is "" #Ustaw ip po wbiciu botow        send "BOT (%player's ip%) probuje sie przedostac na serwer" to console        kick player due to "&8» &6Jestes oznaczony jako bot! twoje ip to %player's ip%"        add 1 to {boty}
Chyba działa ;) Tylko usuncie to A dziwne z przed znaku » Edytowane przez Wakacyjny Tropereks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...