AboundPL 17 Opublikowano 26 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 maja 2014 Czesc!Mam taki skrypt:on break stone: chance of 10%: remove all drops drop 1 diamond add 1 to {diament.%player%} send "&8[&cDrop&8] &aZnalazles diament!"command /topdrop [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "" send "&8[&c+&8]&8&m----------&8[ &cTopDrop &8]&8&m----------&8[&c+&8]" send " &8• &c/topdrop 10&8 - Top gracze w kopaniu" send " &8• &c/topdrop ja&8 - Info o tobie" send " &8• &c/topdrop info <gracz>&8 - Info o graczu" send "&8[&c+&8]&8&m------------------------------&8[&c+&8]" if arg 1 is "ja": send "" send "&8[&c+&8]&8&m--------&8[ &cTopDrop - ja &8]&8&m--------&8[&c+&8]" send " &8• &bDiament&8 - %{diament.%player%}%" send " &8• &7Ruda zelaza&8 - %{ruda_zelaza.%player%}%" send " &8• &eRuda zlota&8 - %{ruda_zlota.%player%}%" send " &8• &0Wegiel&8 - %{wegiel.%player%}%" send " &8• &aSzmaragd&8 - %{szmaragd.%player%}%" send " &8• &9Lazuryt&8 - %{lazuryt.%player%}%" send " &8• &cCzerwony proszek&8 - %{czerwony_proszek.%player%}%" send "&8[&c+&8]&8&m------------------------------&8[&c+&8]"on join: if {diament.%player%} is "<none>": set {diament.%player%} to "0"Oczywiscie skrypt nie jest dokonczony.Przy komendzie /topdrop ja, wyskakuje takie coś typu: Próbowałem z:on join: if {lazuryt.%player%} is "<none>": set {lazuryt.%player%} to "0"ale nie działa ;/macie jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Juraso 78 Opublikowano 26 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 maja 2014 if {zmienna} is not set: set {zmienna} to "0" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 26 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 maja 2014 Powiem ci taką rzecz na przyszłość. Mimo że ta zmienna wyświetla się jako "<none>" to tak naprawdę nie ma w niej nic. Zwyczajna nicość. A w pluginie skript jest tak zrobione aby przy wywołaniu zmiennej jeżeli jest nie ustawiona to zmienia jest tekst (nic) na "<none>". Więc reasumując skrypt robi wszystko dobrze bo sprawdza czy tam jest "<none>" a tam nie ma nic.Aby to zrobić daj:on join: if {lazuryt.%player%} is not set: set {lazuryt.%player%} to "0" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AboundPL 17 Opublikowano 26 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 maja 2014 (edytowane) thx Jurek :Ddo zamkniecia //editParrot napisales 2 minutki pozniej ale i tak thx ;)a te � to znak UTF-8// Napisałem szybciej tylko chciałem ci wyjaśnić. Wiesz żebyś wiedział później. Jeszcze mi się zjebał edytor. Zamykam ~ Parrot Edytowane 26 maja 2014 przez Parrot HeroseQ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
AboundPL 17
Czesc!
Mam taki skrypt:
Oczywiscie skrypt nie jest dokonczony.
Przy komendzie /topdrop ja, wyskakuje takie coś typu:
Próbowałem z:
ale nie działa ;/
macie jakieś pomysły?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi