Skocz do zawartości
  • 0

Problem z zmienną


AboundPL
 Udostępnij

Pytanie

Czesc!

Mam taki skrypt:

on break stone:    chance of 10%:        remove all drops        drop 1 diamond        add 1 to {diament.%player%}        send "&8[&cDrop&8] &aZnalazles diament!"command /topdrop [<text>]:    trigger:        if arg 1 is not set:            send ""            send "&8[&c+&8]&8&m----------&8[ &cTopDrop &8]&8&m----------&8[&c+&8]"            send " &8• &c/topdrop 10&8 - Top gracze w kopaniu"            send " &8• &c/topdrop ja&8 - Info o tobie"            send " &8• &c/topdrop info <gracz>&8 - Info o graczu"            send "&8[&c+&8]&8&m------------------------------&8[&c+&8]"        if arg 1 is "ja":            send ""            send "&8[&c+&8]&8&m--------&8[ &cTopDrop - ja &8]&8&m--------&8[&c+&8]"            send " &8• &bDiament&8 - %{diament.%player%}%"            send " &8• &7Ruda zelaza&8 - %{ruda_zelaza.%player%}%"            send " &8• &eRuda zlota&8 - %{ruda_zlota.%player%}%"            send " &8• &0Wegiel&8 - %{wegiel.%player%}%"            send " &8• &aSzmaragd&8 - %{szmaragd.%player%}%"            send " &8• &9Lazuryt&8 - %{lazuryt.%player%}%"            send " &8• &cCzerwony proszek&8 - %{czerwony_proszek.%player%}%"            send "&8[&c+&8]&8&m------------------------------&8[&c+&8]"on join:    if {diament.%player%} is "<none>":        set {diament.%player%} to "0"

Oczywiscie skrypt nie jest dokonczony.

Przy komendzie /topdrop ja, wyskakuje takie coś typu:

Dołączona grafika

 

Próbowałem z:

on join:    if {lazuryt.%player%} is "<none>":        set {lazuryt.%player%} to "0"

ale nie działa ;/

macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Powiem ci taką rzecz na przyszłość. Mimo że ta zmienna wyświetla się jako "<none>" to tak naprawdę nie ma w niej nic. Zwyczajna nicość. A w pluginie skript jest tak zrobione aby przy wywołaniu zmiennej jeżeli jest nie ustawiona to zmienia jest tekst (nic) na "<none>". Więc reasumując skrypt robi wszystko dobrze bo sprawdza czy tam jest "<none>" a tam nie ma nic.

Aby to zrobić daj:

on join:    if {lazuryt.%player%} is not set:        set {lazuryt.%player%} to "0"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

thx Jurek :D
do zamkniecia
 
//edit
Parrot napisales 2 minutki pozniej ale i tak thx ;)
a te Ã¢ï¿½Â¢ to znak UTF-8


// Napisałem szybciej tylko chciałem ci wyjaśnić. Wiesz żebyś wiedział później. Jeszcze mi się zjebał edytor. Zamykam ~ Parrot

Edytowane przez Parrot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...