Skocz do zawartości
  • 0

Problem z Skryptem AntyLogout


Legal

Pytanie

Witam, mam problem z skryptem a mianowicie gdy gracz uderza innego gracza to mu spami że jest w pvp, nie może lognąć i zabiera mu fly i tyle ile razy uderzy innego tyle razy mu spami, jak to naprawić ?

Pomożecie.

 

O to skrypt:

options:        logo:&7[&6AntyLogout&7]        walkatxt:&4Jestes w walce, nie logaj !        koniecwalki:&aNie jestes juz w walce, mozesz logac !        czaswalki:20        txtlogout:&aGracz &c%player% &awylogowal sie podczas walki !on damage:        victim is player        attacker is player        if {ochrona.%victim%} is true:                cancel event        if {ochrona.%attacker%} is true:                cancel event        else:                if {inbattle.%victim%} is true:                        set {walka.%victim%} to {@czaswalki}                        stop                set {inbattle.%victim%} to true                set {walka.%victim%} to {@czaswalki}                execute console command "/fly %attacker% off"                send "{@logo} {@walkatxt}" to victim                while {walka.%victim%} is more than 0:                        {walka.%victim%} is not set:                                stop                        subtract 1 from {walka.%victim%}                        wait 1 second                delete {inbattle.%victim%}                delete {walka.%victim%}                send "{@logo} {@koniecwalki}" to victimon damage:        victim is player        attacker is player        if {ochrona.%victim%} is true:                cancel event        if {ochrona.%attacker%} is true:                cancel event        else:                if {inbattle.%attacker%} is true:                        set {walka.%attacker%} to {@czaswalki}                        send "{@logo} {@walkatxt}" to attacker                        stop                set {inbattle.%attacker%} to true                set {walka.%attacker%} to {@czaswalki}                execute console command "/fly %attacker% off"                send "{@logo} {@walkatxt}" to attacker                while {walka.%attacker%} is more than 0:                        {walka.%attacker%} is not set:                                stop                        subtract 1 from {walka.%attacker%}                        wait 1 second                delete {inbattle.%attacker%}                delete {walka.%attacker%}                send "{@logo} {@koniecwalki}" to attackeron quit:        if {inbattle.%player%} is true:                kill player                broadcast "{@logo} {@txtlogout}"                delete {inbattle.%player%}                delete {walka.%player%}on death:        if {inbattle.%player%} is true:                delete {inbattle.%victim%}                delete {walka.%victim%}                delete {inbattle.%attacker%}                delete {walka.%attacker%}on join:        {inbattle.%player%} is set:                delete {inbattle.%player%}        {walka.%player%} is set:                delete {walka.%player%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...