Skocz do zawartości
  • 0

Levele za zabijanie graczy i mobów


Klaudiusz258

Pytanie

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on join:	if {mobpkt::%player%} is not set:		set {mobpkt::%player%} to 0		set {mobpkt::%player%::level} to 0on death:	loop all players:		if "%attacker%" is "%loop-player%":			set {_p} to loop-player			exit loop	if {_p} is not set:		stop	set {_i} to "%random integer between 1 and 9%" parsed as integer	add {_i} to {mobpkt::%{_p}%}	set {_pkt} to {mobpkt::%{_p}%}	set {_lvl} to {mobpkt::%{_p}%::level}	loop 100 times:		if {_pkt} is larger than or equal to {_lvl} * 5 + {_pkt} / 2:			add 1 to {mobpkt::%{_p}%::level}			set {_pkt} to {mobpkt::%{_p}%}			set {_lvl} to {mobpkt::%{_p}%::level}			set {_p} to {_p} parsed as offlineplayer			send "&aAwansowales na &c%{mobpkt::%{_p}%::level}% &alevel." to {_p}command /res:	trigger:		set {mobpkt::%player%} to 0		set {mobpkt::%player%::level} to 0command /pok:	trigger:		send "&c%{mobpkt::%player%}% &fpunktow"		send "&c%{mobpkt::%player%::level}% &fpoziom"on chat:	cancel event	broadcast "&8[&6%{mobpkt::%player%::level}%&8] %display name of player%&7: &f%message%"

:)

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...