maloy78 1 Opublikowano 19 września 2023 Udostępnij Opublikowano 19 września 2023 skrypt miałby wymieniac 30lvl za 30butelek exp dodawanym do ekwipunku , a druga komenda miała by dawać za 60lvl wymienimy na jedną enchantowaną butelke exp! z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 20 września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 września 2023 17 godzin temu, maloy78 napisał: skrypt miałby wymieniac 30lvl za 30butelek exp dodawanym do ekwipunku , a druga komenda miała by dawać za 60lvl wymienimy na jedną enchantowaną butelke exp! z góry dzięki Chodzi ci aby za 1 level dostawało się 1 butelkę expa ? Kasuję cytat i odpowiedź na niego, ponieważ cytowana wypowiedź została uznana za nieodpowiednią Notatka dodana przez Helczyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maloy78 1 Opublikowano 20 września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 20 września 2023 10 godzin temu, Fendi napisał: Chodzi ci aby za 1 level dostawało się 1 butelkę expa ? tak ale tylko ma liczyc to od 30lvl nie nizej no i zeby po wbiciu 60lvl mozna było wymienic na jedną butelke expa tylko enchantowaną na cokolwiek aby tylko nadac jej kolorystyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 20 września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 września 2023 2 godziny temu, maloy78 napisał: tak ale tylko ma liczyc to od 30lvl nie nizej no i zeby po wbiciu 60lvl mozna było wymienic na jedną butelke expa tylko enchantowaną na cokolwiek aby tylko nadac jej kolorystyki command /exp: trigger: if player's level < 30: send "&cNie masz 30 levela" stop if player's level >= 60: set player's level to 0 give player experience bottle of sharpness 1 named "&eButelka EXP" stop if player's level >= 30: remove 1 from player's level give player experience bottle stop na podstawie tego co napisales zakladam ze o to ci chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maloy78 1 Opublikowano 20 września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 20 września 2023 (edytowane) 12 minut temu, Fendi napisał: command /exp: trigger: if player's level < 30: send "&cNie masz 30 levela" stop if player's level >= 60: set player's level to 0 give player experience bottle of sharpness 1 named "&eButelka EXP" stop if player's level >= 30: remove 1 from player's level give player experience bottle stop na podstawie tego co napisales zakladam ze o to ci chodzi brakuje ilosci na samym dole gdzie i jak to wpisac, bo chce za 30lvl 30 butelek exp Edytowane 20 września 2023 przez maloy78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fendi 173 Opublikowano 20 września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 września 2023 command /exp: trigger: if player's level < 30: send "&cNie masz 30 levela" stop if player's level >= 60: set player's level to 0 give player experience bottle of sharpness 1 named "&eButelka EXP" stop if player's level >= 30: remove 30 from player's level give player 30 of experience bottle stop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maloy78 1 Opublikowano 20 września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 20 września 2023 dzkiękuje do zamknięcia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
maloy78 1
skrypt miałby wymieniac 30lvl za 30butelek exp dodawanym do ekwipunku , a druga komenda miała by dawać za 60lvl wymienimy na jedną enchantowaną butelke exp!
z góry dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.