Skocz do zawartości
  • 0

Zaproszenia


swyzyy

Pytanie

Witam, potrzebuje skriptu na zaproszenia w gui więc tak komenda /zaproszenia otwiera się GUI skrzyni i na środku jest jedną głową odstęp jednej kratki po lewej jest kolejną i tam gdzie jest głową na środku odstęp kratki w prawo i kolejna 3 Każda głową ma się nazywać Zaproszenie w lore ma byc Zostałeś zaproszony przez tą osobę? Kliknij aby odebrać darmowa range! Po odebraniu daje darmowa range lp user group set vip i ma być pokazane ile ta osoba już zaprosiła osób na serwer to też w lore i w dodatku jeżeli już odbierzemy nagrodę to nie można znów i nie można wyciągać itemow 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
21 minut temu, swyzyy napisał:

Witam, potrzebuje skriptu na zaproszenia w gui więc tak komenda /zaproszenia otwiera się GUI skrzyni i na środku jest jedną głową odstęp jednej kratki po lewej jest kolejną i tam gdzie jest głową na środku odstęp kratki w prawo i kolejna 3 Każda głową ma się nazywać Zaproszenie w lore ma byc Zostałeś zaproszony przez tą osobę? Kliknij aby odebrać darmowa range! Po odebraniu daje darmowa range lp user group set vip i ma być pokazane ile ta osoba już zaprosiła osób na serwer to też w lore i w dodatku jeżeli już odbierzemy nagrodę to nie można znów i nie można wyciągać itemow 

czyli tak gui ma byc jak mala skrzynka i miec w sobie 3 glowki pytanie kogo główki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, swyzyy napisał:

Gracza z nickiem Kajzus oraz xtrollplx oraz Invicjusz 

command /zaproszenia:
    trigger:
        set {_trcode.zaproszenia} to player
        set {_} to chest inventory with 3 row named "&l&5Nagrody!" 
        set slot (integers between 0 and 26) of {_} to black stained glass pane named " " with lore " " 
        set slot 11 of {_} to skull of "Kajzus" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aKajzus&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!"
        set slot 13 of {_} to skull of "xtrollplx" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&axtrollplx&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!" 
        set slot 15 of {_} to skull of "Invicjusz" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aInvicjusz&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!"
        open {_} to player

on inventory click:
    event-inventory is not player's inventory
    if name of event-inventory is "&l&5Nagrody!":
        cancel event
        click type is left mouse button
        if clicked slot is 11:
            wait 1 tick
            set {trcode.chat} to false
            execute console command "/lp user %player% parent set vip"
            send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
            broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
            close inventory of player
        if clicked slot is 13:
            wait 1 tick
            set {trcode.chat} to false
            execute console command "/lp user %player% parent set vip"
            send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
            broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
            close inventory of player
        if clicked slot is 15:
            wait 1 tick
            set {trcode.chat} to false
            execute console command "/lp user %player% parent set vip"
            send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
            broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
            close inventory of player

tutaj kod lecz nie umiem zrobic ze jak ktoś odbierze raz to drugi juz nie potem jeszcze zobacze co umiem zrobic

Edytowane przez trolekp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
48 minut temu, trolekp napisał:
command /zaproszenia:
    trigger:
        set {_trcode.zaproszenia} to player
        set {_} to chest inventory with 3 row named "&l&5Nagrody!" 
        set slot (integers between 0 and 26) of {_} to black stained glass pane named " " with lore " " 
        set slot 11 of {_} to skull of "Kajzus" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aKajzus&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!"
        set slot 13 of {_} to skull of "xtrollplx" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&axtrollplx&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!" 
        set slot 15 of {_} to skull of "Invicjusz" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aInvicjusz&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!"
        open {_} to player

on inventory click:
    event-inventory is not player's inventory
    if name of event-inventory is "&l&5Nagrody!":
        cancel event
        click type is left mouse button
        if clicked slot is 11:
            wait 1 tick
            set {trcode.chat} to false
            execute console command "/lp user %player% parent set vip"
            send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
            broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
            close inventory of player
        if clicked slot is 13:
            wait 1 tick
            set {trcode.chat} to false
            execute console command "/lp user %player% parent set vip"
            send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
            broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
            close inventory of player
        if clicked slot is 15:
            wait 1 tick
            set {trcode.chat} to false
            execute console command "/lp user %player% parent set vip"
            send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
            broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
            close inventory of player

tutaj kod lecz nie umiem zrobic ze jak ktoś odbierze raz to drugi juz nie potem jeszcze zobacze co umiem zrobic

set {_trcode.zaproszenia} to player

a to do czego? :kappalul:

nie umiem zrobic ze jak ktoś odbierze raz to drugi juz nie

wystarczy dodac graczowi metadate, lub zmienna ktora na poczatku bedziesz sprawdzac czy jest ustawiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

zmienne z kropką uh prosze poprawiony kod:

variables:
	{odebrane::%player%} = false

command /zaproszenia:
	trigger:
		set {_} to chest inventory with 3 row named "&l&5Nagrody!" 
		set slot (integers between 0 and 26) of {_} to black stained glass pane named " " with lore " " 
		set slot 11 of {_} to skull of "Kajzus" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aKajzus&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!"
		set slot 13 of {_} to skull of "xtrollplx" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&axtrollplx&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!" 
		set slot 15 of {_} to skull of "Invicjusz" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aInvicjusz&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!"
		open {_} to player
on inventory click:
	event-inventory is not player's inventory
	if name of event-inventory is "&l&5Nagrody!":
		cancel event
		if clicked slot is 11:
			{odebrane::%player%} is false:
				execute console command "/lp user %player% parent set vip"
				send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
				broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
				close inventory of player
			else:
				send "&cJuż odebrałeś nagrode!"
				close inventory of player
		if clicked slot is 13:
			{odebrane::%player%} is false:
				execute console command "/lp user %player% parent set vip"
				send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
				broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
				close inventory of player
			else:
				send "&cJuż odebrałeś nagrode!"
				close inventory of player
		if clicked slot is 15:
			{odebrane::%player%} is false:
				execute console command "/lp user %player% parent set vip"
				send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
				broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
				close inventory of player
			else:
				send "&cJuż odebrałeś nagrode!"
				close inventory of player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
25 minut temu, devyy napisał:

zmienne z kropką uh prosze poprawiony kod:

variables:
	{odebrane::%player%} = false

command /zaproszenia:
	trigger:
		set {_} to chest inventory with 3 row named "&l&5Nagrody!" 
		set slot (integers between 0 and 26) of {_} to black stained glass pane named " " with lore " " 
		set slot 11 of {_} to skull of "Kajzus" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aKajzus&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!"
		set slot 13 of {_} to skull of "xtrollplx" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&axtrollplx&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!" 
		set slot 15 of {_} to skull of "Invicjusz" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aInvicjusz&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!"
		open {_} to player
on inventory click:
	event-inventory is not player's inventory
	if name of event-inventory is "&l&5Nagrody!":
		cancel event
		if clicked slot is 11:
			{odebrane::%player%} is false:
				execute console command "/lp user %player% parent set vip"
				send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
				broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
				close inventory of player
			else:
				send "&cJuż odebrałeś nagrode!"
				close inventory of player
		if clicked slot is 13:
			{odebrane::%player%} is false:
				execute console command "/lp user %player% parent set vip"
				send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
				broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
				close inventory of player
			else:
				send "&cJuż odebrałeś nagrode!"
				close inventory of player
		if clicked slot is 15:
			{odebrane::%player%} is false:
				execute console command "/lp user %player% parent set vip"
				send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
				broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
				close inventory of player
			else:
				send "&cJuż odebrałeś nagrode!"
				close inventory of player

 

u mnie z twojim skryptem moge odbierac cały czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, devyy napisał:

zmienne z kropką uh prosze poprawiony kod:

variables:
	{odebrane::%player%} = false

command /zaproszenia:
	trigger:
		set {_} to chest inventory with 3 row named "&l&5Nagrody!" 
		set slot (integers between 0 and 26) of {_} to black stained glass pane named " " with lore " " 
		set slot 11 of {_} to skull of "Kajzus" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aKajzus&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!"
		set slot 13 of {_} to skull of "xtrollplx" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&axtrollplx&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!" 
		set slot 15 of {_} to skull of "Invicjusz" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aInvicjusz&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range!"
		open {_} to player
on inventory click:
	event-inventory is not player's inventory
	if name of event-inventory is "&l&5Nagrody!":
		cancel event
		if clicked slot is 11:
			{odebrane::%player%} is false:
				execute console command "/lp user %player% parent set vip"
				send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
				broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
				close inventory of player
			else:
				send "&cJuż odebrałeś nagrode!"
				close inventory of player
		if clicked slot is 13:
			{odebrane::%player%} is false:
				execute console command "/lp user %player% parent set vip"
				send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
				broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
				close inventory of player
			else:
				send "&cJuż odebrałeś nagrode!"
				close inventory of player
		if clicked slot is 15:
			{odebrane::%player%} is false:
				execute console command "/lp user %player% parent set vip"
				send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
				broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
				close inventory of player
			else:
				send "&cJuż odebrałeś nagrode!"
				close inventory of player

 

uh, mogłeś to zrobić w funkcji, lub lepiej po prostu dać if clicked slot is 15 or 13 or 11 xD

i obaj zapomnieliscie o jednym

Cytat

i ma być pokazane ile ta osoba już zaprosiła osób na serwer

Proponuje sprawdzać kogo jest kliknięta główka i zapisać to w paru linijkach

Przykładowo

add 1 to {polecenia::%(tutaj wpisać coś co sprawdzi kogo jest głowa)%}

A potem reszta kodu, ale nie te 3 clicked sloty a pod jednym, bo jest to pisanie caly czas tego samego

I nie musisz zapisywać automatycznie zmiennej na false, to tylko zasmieca serwer, wystarczy sprawdzac czy zmienna jest ustawiona i dopiero wtedy przypisywac jej wartosci

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, swyzyy napisał:

Witam, potrzebuje skriptu na zaproszenia w gui więc tak komenda /zaproszenia otwiera się GUI skrzyni i na środku jest jedną głową odstęp jednej kratki po lewej jest kolejną i tam gdzie jest głową na środku odstęp kratki w prawo i kolejna 3 Każda głową ma się nazywać Zaproszenie w lore ma byc Zostałeś zaproszony przez tą osobę? Kliknij aby odebrać darmowa range! Po odebraniu daje darmowa range lp user group set vip i ma być pokazane ile ta osoba już zaprosiła osób na serwer to też w lore i w dodatku jeżeli już odbierzemy nagrodę to nie można znów i nie można wyciągać itemow 

variables:
	{odebrane::%player%} = false
    {zaproInvicj::%player%} = 0
    {zaproxtroll::%player%} = 0
    {zaprokajzus::%player%} = 0

command /resetujzaproszenia:
    permission: trcode.resetujzaproszenia
    permission message: &cBLAD! &7Nie masz permisji trcode.resetujzaproszenia
    trigger:
        set {zaproInvicj::%player%} = 0
        set {zaproxtroll::%player%} to 0
        set {zaprokajzus::%player%} to 0

command /resetujnagrody [<player>] [<text>]:
    permission: trcode.resetujnagrody
    permission message: &cBLAD! &7Nie masz permisji trcode.resetujnagrody
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&cZle uzycie sproboj /resetujnagrody gracz"
        if arg 1 is set:
            if {odebrane::%player%} is true:
                send "&aPomyslnie zresetowano nagrode gracza %player%"
                set {odebrane::%player%} to false 
            else:
                send "&cBLAD! &7Gracz jeszcze nie odebral nagrody"
command /zaproszenia:
    trigger:
        set {_trcode.zaproszenia} to player
        set {_} to chest inventory with 3 row named "&l&5Nagrody!" 
        set slot (integers between 0 and 26) of {_} to black stained glass pane named " " with lore " " 
        set slot 11 of {_} to skull of "Kajzus" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aKajzus&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range! ta osoba zaprosila juz %{zaprokajzus::%player%}% graczy"
        set slot 13 of {_} to skull of "xtrollplx" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&axtrollplx&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range! ta osoba zaprosila juz %{zaproxtroll::%player%}% graczy" 
        set slot 15 of {_} to skull of "Invicjusz" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aInvicjusz&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range! ta osoba zaprosila juz %{zaproInvicj::%player%}% graczy"
        open {_} to player

on inventory click:
    event-inventory is not player's inventory
    if name of event-inventory is "&l&5Nagrody!":
        cancel event
        click type is left mouse button
        if clicked slot is 11:
            if {odebrane::%player%} is false:
                execute console command "/lp user %player% parent set vip"
                send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
                broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
                add 1 to {zaprokajzus::%player%}
                set {odebrane::%player%} to true
                close inventory of player
            else:  
                send "&cBlad! &7Odebrales juz swoja nagrode"
                close inventory of player
        if clicked slot is 13:
            if {odebrane::%player%} is false:
                execute console command "/lp user %player% parent set vip"
                send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
                broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
                add 1 to {zaproxtroll::%player%}
                set {odebrane::%player%} to true
                close inventory of player
            else:  
                send "&cBlad! &7Odebrales juz swoja nagrode"
                close inventory of player
        if clicked slot is 15:
            if {odebrane::%player%} is false:
                execute console command "/lp user %player% parent set vip"
                send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
                broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
                set {odebrane::%player%} to true
                add 1 to {zaproInvicj::%player%}
                close inventory of player
            else:  
                send "&cBlad! &7Odebrales juz swoja nagrode"
                close inventory of player
variables:  
	{odebrane::%player%} = false

tu cos kombinowalem reszte niech skonczy ktos inny bo jade na wyjazd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
40 minut temu, trolekp napisał:
variables:
	{odebrane::%player%} = false
    {zaproInvicj::%player%} = 0
    {zaproxtroll::%player%} = 0
    {zaprokajzus::%player%} = 0

command /resetujzaproszenia:
    permission: trcode.resetujzaproszenia
    permission message: &cBLAD! &7Nie masz permisji trcode.resetujzaproszenia
    trigger:
        set {zaproInvicj::%player%} = 0
        set {zaproxtroll::%player%} to 0
        set {zaprokajzus::%player%} to 0

command /resetujnagrody [<player>] [<text>]:
    permission: trcode.resetujnagrody
    permission message: &cBLAD! &7Nie masz permisji trcode.resetujnagrody
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&cZle uzycie sproboj /resetujnagrody gracz"
        if arg 1 is set:
            if {odebrane::%player%} is true:
                send "&aPomyslnie zresetowano nagrode gracza %player%"
                set {odebrane::%player%} to false 
            else:
                send "&cBLAD! &7Gracz jeszcze nie odebral nagrody"
command /zaproszenia:
    trigger:
        set {_trcode.zaproszenia} to player
        set {_} to chest inventory with 3 row named "&l&5Nagrody!" 
        set slot (integers between 0 and 26) of {_} to black stained glass pane named " " with lore " " 
        set slot 11 of {_} to skull of "Kajzus" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aKajzus&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range! ta osoba zaprosila juz %{zaprokajzus::%player%}% graczy"
        set slot 13 of {_} to skull of "xtrollplx" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&axtrollplx&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range! ta osoba zaprosila juz %{zaproxtroll::%player%}% graczy" 
        set slot 15 of {_} to skull of "Invicjusz" parsed as offline player named "&6Zaproszenie" with lore "&7Zostałeś zaproszony przez &l&n&aInvicjusz&7? &7Kliknij aby odebrać darmowa range! ta osoba zaprosila juz %{zaproInvicj::%player%}% graczy"
        open {_} to player

on inventory click:
    event-inventory is not player's inventory
    if name of event-inventory is "&l&5Nagrody!":
        cancel event
        click type is left mouse button
        if clicked slot is 11:
            if {odebrane::%player%} is false:
                execute console command "/lp user %player% parent set vip"
                send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
                broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
                add 1 to {zaprokajzus::%player%}
                set {odebrane::%player%} to true
                close inventory of player
            else:  
                send "&cBlad! &7Odebrales juz swoja nagrode"
                close inventory of player
        if clicked slot is 13:
            if {odebrane::%player%} is false:
                execute console command "/lp user %player% parent set vip"
                send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
                broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
                add 1 to {zaproxtroll::%player%}
                set {odebrane::%player%} to true
                close inventory of player
            else:  
                send "&cBlad! &7Odebrales juz swoja nagrode"
                close inventory of player
        if clicked slot is 15:
            if {odebrane::%player%} is false:
                execute console command "/lp user %player% parent set vip"
                send title "&aPomyślnie Odebrano nagrode!"
                broadcast "&a%player% &7Wlasnie odebral nagrode /zaproszenia"
                set {odebrane::%player%} to true
                add 1 to {zaproInvicj::%player%}
                close inventory of player
            else:  
                send "&cBlad! &7Odebrales juz swoja nagrode"
                close inventory of player
variables:  
	{odebrane::%player%} = false

tu cos kombinowalem reszte niech skonczy ktos inny bo jade na wyjazd

oj nie nie nie , niech to juz lepiej devyy zrobi

Zrobiłeś dosłownie wszystko na odwrót niż napisałem, w dodatku nie będzie nawet działać

A przez to, że zrobiłeś bardzo na odwrót to kod jest niezoptymalizowany

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...